10 edycja europejskich oscarów eventowych

0

Organizatorzy Festiwalu EUBEA, który odbędzie się w Sewilli w dniach 5-7 listopada, odnotowali wzrost rejestracji na poziomie 79% w porównaniu do ubiegłego roku, co potwierdza strategiczne znaczenie wydarzenia dla rozwoju rynku.

20 października w Mediolanie opublikowana została shortlista eventów kandydujących do otrzymania nagrody Eubea – European Best Event Award. Spośród rekordowej liczby 290 zgłoszonych projektów, 104 przeszły kwalifikację. Wiele z nich to zachwycające realizacje dla znanych marek z różnych sektorów: media, transport, telekomunikacja, sport czy kultura. 104 finalistów pokazuje kreatywność 75 agencji z 16 krajów: Włochy zajmują drugie miejsce z 20 wydarzeniami, tuż za nimi uplasowała się Francja (18 wydarzeń), a pierwsze miejsce przypadło Niemcom (22 wydarzenia). Shortlista jest rezultatem obrad online, w których wzięło udział 30 przedstawicieli firm i stowarzyszeń europejskich.
Pod tym linkiem można zapoznać się z pełną listą kandydatów.

Festiwal EUBEA
Najnowsze dane wskazują na sukces, który potwierdza ożywienie w całym sektorze. Obecna, dziesiąta już, edycja Eubea przyciągnęła imponującą liczbę 122 agencji (w porównaniu do 80 w 2014 roku) z 21 krajów starego kontynentu. Niemcy, Francja i Rosja to kraje o najliczniejszej reprezentacji. Te liczby pokazują, jak prężnie rozwija się rynek oraz jak duże znaczenie ma dla niego sam Festiwal. „Tak wyjątkowy rezultat jest zaskakujący i wykracza daleko poza nasze oczekiwania – powiedział Salvatore Sagone, prezes ADC Group – a jednocześnie sprawia, iż Festiwal Eubea staje się kluczowym wydarzeniem dla europejskiego rynku eventów i komunikacji”.

Harmonogram Festiwalu
Festiwal EuBea, organizowany cyklicznie przez ADC Group odbędzie się w Sewilli w hotelu Barceló Renacimiento Seville, w dniach 5-7 listopada. W tym czasie, przedstawiciele agencji i profesjonaliści branży eventowej będą mieli okazję do licznych spotkań, networkingu oraz udziału w ciekawych prelekcjach. Podczas pierwszego dnia odbędą się obrady jury, które będzie analizować konkurujące ze sobą projekty. Drugiego dnia dla uczestników przygotowano wykłady, do których zaproszono międzynarodowych prelegentów m.in.: David Atkins (producent Ceremonii Otwarcia i Zamknięcia Letnich Igrzysk Olimpijskich w Sydney 2000), Gillian Farrabee (Dyrektor Kreatywny Cirque du Soleil), Amanda Young (GE), Luca Favetta (HP), Gerd De Bruycker (Cisco), Alison Williams (L’Oréal). Dopełnieniem całości będzie atrakcyjny program spędzania czasu wolnego w przepięknej Sewilli.

Podczas tegorocznego głosowania agencje, których projekty zostaną zakwalifikowane będą miały możliwość zaprezentowania swoich realizacji i opowiedzenia o ich idei oraz kreacji, na żywo, przed jurorami. W tym roku jury przyzna: 1 nagrodę European Best Event Award, 1 nagrodę Best Iconic Event Award, 21 nagród w poszczególnych kategoriach eventowych, 5 nagród specjalnych (Best event agency, Best Event Company, Creative Director of the Year, Best Low Budget Event, Best Event Evaluation Award), 1 nagrodę od przedstawicieli prasy, 5 wyróżnień jury.

Event Manager News jest oficjalnym patronem medialnym wydarzenia na Polskę.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji wejdź na stronę www.eubeafestival.com lub skontaktuj się:
Ilaria Granato
Tel: +39 02 49766311
Mail: ilaria.granato@adcgroup.it
Ilaria Scapolo
Tel: +39 02 49766312
Mail: ilaria.scapolo@adcgroup.it
Francesca Mioni
Tel +39 02 72143 539
Mail: francesca.mioni@bm.com

Udostępnij.

Napisz odpowiedź