Desperados na juwenaliach

0

Tytuł projektu: Desperados na juwenaliach
Nazwa agencji: Agencja Horeca Events
Nazwa klienta: Grupa Żywiec
Kategoria projektu: promocja marki
Lokalizacja: różne miasta
Termin realizacji: 2014

Agencja Horeca Events zrealizowała projekt aktywacji marki Desperados na tegorocznych juwenaliach i festiwalach. Oprócz charakterystycznych, industrialnych barów, gdzie serwowane było piwo, Desperados zaprosił uczestników wybranych czterech imprez w Polsce do warsztatów kreatywnych, dzięki którym konsumenci odkrywali i angażowali się w świat marki.

Aktywacja Desperadosa odbywała się w dwóch strefach. Pierwszą z nich było tworzenie street artowej grafiki na wielkoformatowej ścianie. Każdy z uczestników wydarzenia mógł dołączyć do akcji i za pomocą dedykowanych szablonów, wspólnie z profesjonalnymi artystami stworzyć niepowtarzalne dzieło street artu w kolorach marki. Dodatkowo po zakupie trzech piw Desperados konsumenci mogli odebrać specjalną koszulkę i skomponować oraz utrwalić na niej własny nadruk wybierając dedykowane wzory spośród kilku tysięcy sampli graficznych. Akcja odbywała się w 40-stopowym kontenerze, wewnątrz którego głównym elementem brandingu było trójwymiarowe graffiti.

Strefa z aktywnościami pojawiła się na Juwenaliach Politechniki Warszawskiej, Juwenaliach Śląskich, Juwenaliach Poznańskich oraz na festiwalu Electrocity w Lubiążu. Poza tym oddzielne kontenery barowe z designem w miejskim, przemysłowym stylu obecne były w sumie na dziewięciu imprezach muzycznych w Polsce. Horeca Events odpowiada za pomysł, przygotowanie i kompleksową realizację kontenerów barowych oraz projekt i produkcję aktywacji marki Desperados na dedykowanych imprezach. Do realizacji projektu Grupa Żywiec wybrała agencję Horeca Events w drodze przetargu.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź