endorfina events dla ING Życie i ING OFE

0

Nazwa agencji: endorfina events
Nazwa klienta: ING Życie, ING OFE
Kategoria projektu: spotkanie wewnętrzne
Liczba uczestników: do 1100
Lokalizacja: DoubleTree by Hilton w Warszawie
Termin realizacji: 12-13 marca 2015

W dniach 12-13 marca 2015 r. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie odbyło się spotkanie dla pracowników ING Życie i ING OFE, podczas którego ogłoszono plany związane ze zmianą marki na Nationale-Nederlanden. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele ubezpieczeniowo-finansowi oraz pracownicy firmy. Za logistykę, kreację oraz realizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja endorfina events.

Pierwszy wieczór oraz przedpołudnie drugiego dnia dedykowane były siłom sprzedaży. Spotkanie rozpoczęło się od wspólnej uroczystej kolacji poświęconej konkursowi sprzedażowemu. Przy okrągłych stołach zasiadło ponad 600 osób z całej Polski. Po części oficjalnej rozpoczęła się zabawa przy muzyce granej przez zespół coverowy. Kolejnego dnia w godzinach przedpołudniowych odbyła się konferencja, podczas której przedstawiciele firmy podsumowali miniony rok i zaprezentowali plany na przyszłość. Punktem specjalnym wydarzenia było wręczenie nagród dla najlepszych przedstawicieli oraz niespodzianka: wystąpienie Rafała Ohme, psychologa, eksperta w dziedzinie komunikacji i badań nad mózgiem.

Kolejnego wieczoru odbyła się wyjątkowa gala poświęcona prezentacji nowego logo oraz filozofii nowej marki. Na wspólnej uroczystości spotkali się przedstawiciele oraz pracownicy biura centralnego ING Życie
i ING OFE – w sumie ponad 1100 osób. Uroczystość rozpoczęła się od występu grupy Vospertron z Niemiec. Artyści słyną z niebanalnych występów, które łączą muzykę, taniec i multimedia, a podczas show
są przebrani w kostiumy ledowe. Po tym spektaklu, na scenografii eventu wyświetlony został mapping 3D, prezentujący nowe logo firmy. Wieczór zakończył niezwykły koncert, podczas którego wystąpili w duecie ojciec i córka: Patrycja i Grzegorz Markowscy.

Agencja endorfina events odpowiadała za koncepcję i koordynację całego wydarzenia w tym za scenariusz, kreację, produkcję, dźwięk, oświetlenie oraz logistykę.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź