endorfina events z H&M Rumunia

0

Tytuł projektu: Premiera platformy H&M Loves Music
Nazwa agencji: endorfina events
Nazwa klienta: H&M Romania
Kategoria projektu: Festiwal muzyczny
Liczba uczestników: 6000
Lokalizacja: Summer Well/Bukareszt/Rumunia
Termin realizacji: sierpień 2014

Agencja endorfina events zakończyła realizację wielopłaszczyznowego projektu dla H&M Rumunia, łączącego działa online i offline. Działania zostały podzielone na kilka etapów: komunikację zewnętrzną prowadzoną poprzez aktywacje w sklepach i podczas największego festiwalu muzycznego w Bukareszcie, współpracę z blogerami oraz komunikację wewnętrzną skierowaną do pracowników H&M w Rumunii.

Projekt stanowił premierę platformy H&M Loves Music w Rumunii, dlatego jako oś komunikacji został wybrany festiwal Summer Well. Na potrzeby tego wydarzenia endorfina events stworzyła strefę promocyjno-wizerunkową dedykowaną marce, dodatkowo w ramach scenografii eksponując produkty H&M Home. Aby przekonać uczestników wydarzenia do odwiedzenia strefy, agencja zaaranżowała szereg atrakcji. Wynik był doskonały – podczas dwóch dni festiwalu zagościło w niej ok 6 000 osób.

Równie ważne były działania online i offline poprzedzające Summer Well. W witrynach oraz na lustrach w przebieralniach sklepów H&M pojawiły informacje zachęcające do tworzenia festiwalowych stylizacji, oraz publikowania ich w internecie z hashtagiem #HMxSummerWell. Poprzez to klienci H&M brali udział w walce o bilety na festiwal. W konkursie wzięło udział ponad 1 400 osób a 1 500 fanów zapisało się na event na Facebooku. Do promocji konkursu zaangażowano także dwie popularne rumuńskie blogerki: Sore Mihalache & I’M ALINZ, które mobilizowały swoje czytelniczki do wzięcia udziału w konkursie.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź