Endorfina events ze studiem graficznym

0

Agencja endorfina events wydzieliła w swojej strukturze studio graficzne. Decyzja o rozszerzeniu kompetencji wewnątrz firmy jest wynikiem oczekiwań klientów wobec agencji.

Dla naszych klientów znakiem rozpoznawczym działu kreacji endorfina events są nowatorskie koncepty na eventy. Pomysły plus ich realizacja coraz częściej owocują zleceniami na projekty nie eventowe. Rozszerzenie kompetencji endorfiny (co ważne) wewnątrz agencji daje klientom pewność co do jakości i spójności kreacji z wdrażaną ideą – komentuje stworzenie studia graficznego Maciej Ledzion, partner zarządzający endorfina events.

Studio graficzne endorfina events specjalizuje się w grafice 2D i 3D. Poza możliwościami projektowania klasycznych materiałów drukowanych, czy grafiki na potrzeby digitalowe, studio realizuje projekty scenografii, stoisk, niestandardowych nośników reklamowych czy animacji.

To pierwsze z zaplanowanych na ten rok strategicznych posunięć endorfina events, które mają na celu umocnienie naszej pozycji na rynku. Wkrótce dowiedzą się Państwo o kolejnych działaniach – dodaje Agnieszka Sołtysiak,  partner zarządzający endorfina events.


Agencja endorfina events powstała w 2009 roku i obecnie, na stałe, zatrudnia 17 pracowników. endorfina events jest agencją wyspecjalizowaną w kreacji i produkcji wydarzeń specjalnych. Wśród jej klientów są m.in.: T-mobile, BZ WBK, ING Usługi Finansowe, Rossmann, H&M, Infiniti, Credit Agricole, czy też Porsche. Agencja pracowała również dla Noble Bank, BGŻ, Philip Morris, MTV Networks Polska (MTV, VIVA, Nickelodeon, Comedy Central), Inter IKEA Centre Polska, Imperial Tobacco, paprocki&brzozowski, PGE S.A., Amway,. Agencja istnieje od początku 2009 roku.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź