Event Manager News nr 9 | luty 2014

0

Magazyn Event Manager News nr 9 okładkaWspaniałe atrakcje, inspirujące przemówienia, olśniewający spektakl, ale… w brzuchu burczy niemiłosiernie i trudno myśleć o czymkolwiek innym. Catering, stanowiący do tej pory drugi plan lub tło wydarzeń, wysuwa się na prowadzenie i często gra pierwsze skrzypce na imprezie. Dopiero gdy ta usługa jest wykonana profesjonalnie i na wysokim poziomie, goście będą usatysfakcjonowani, a w dalszej perspektywie, będą skupiać uwagę na pozostałych, zaplanowanych przez organizatora, atrakcjach. Tym razem chcemy potwierdzić tezę, że gość najedzony, to gość zadowolony. Jak to osiągnąć? Z usług, której firmy skorzystać? Czym się kierować wybierając menu i na co zwrócić uwagę przed wypożyczeniem sprzętu gastronomicznego na nasz event? W tym numerze poznasz zdanie ekspertów.

Czytaj lutowy numer magazynu Event Manager News ONLINE

Pobierz lutowy numer magazynu Event Manager News w PDF

W numerze lutowym:
1. Okiem event managera – Przestrzeń targowa bez granic
Czymże byłoby przyjęcie lub spotkanie bez odpowiedniej oprawy? Nie od dziś wiadomo, że to właśnie jedzenie gra pierwsze skrzypce na większości eventów, a odpowiednio dobrane do wydarzenia, buduje jego prestiż i jest wizytówką gospodarzy. Doskonała i w każdym detalu dopracowana usługa, to korzyść zarówno dla klienta, gości, jak i samej firmy cateringowej. Zadowoleni goście są gwarantem satysfakcji zleceniodawcy i obopólnego sukcesu. Warto zatem, znać najważniejsze zasady doboru odpowiedniego cateringu.

2. Okiem podwykonawcy – Wyśmienita współpraca
Usługi gastronomiczne to bardzo ważny element, niekiedy determinujący sukces całego wydarzenia. Kooperacja z firmami cateringowymi często jednak nastręcza sporo trudności, szczególnie młodym, mało doświadczonym event managerom. Jak zatem postępować, aby współpraca przebiegała płynnie, a klienci i goście byli usatysfakcjonowani? – na to i inne pytania odpowiada Michał Kozak – Dyrektor Generalny Mazurkas Catering 360o oraz MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel****

3. Okiem podwykonawcy – Barman na evencie – już codzienność czy jeszcze ekstrawagancja?
Branża eventowa wciąż poszukuje nowych rozwiązań, które zadowolą coraz bardziej wyszukane i sprecyzowane gusta klientów. Obok atrakcji nietypowych, funkcjonujących w świadomości odbiorców sezonowo, stałe miejsce zyskały profesjonalne usługi barmańskie. Ten rodzaj „eventowej aktywności” coraz mocnej zakorzenia się w świadomości event managerów planujących profesjonalne spotkania dla pracowników, zarządów i klientów. Tendencję tę zauważyć można zarówno podczas dużych eventów firmowych, jak małych, kameralnych spotkań rodzinnych.

4. Okiem podwykonawcy – Jak pożyczać, aby nie stracić?
Sprzęt gastronomiczny jest najczęściej wypożyczany w sytuacjach, kiedy nakładają się imprezy, brakuje własnego wyposażenia bądź zaplecze logistyczne jest niewystarczające do obsługi dużych wydarzeń. Zdarzają się również sytuacje, gdy kiedy klient docelowy ma inne wymagania i potrzebny jest sprzęt, którego organizatorzy nie posiadają, a nie chcą inwestować w zakup na potrzeby obsługi pojedynczego eventu.

5. Okiem prawnika – Opodatkowanie imprez firmowych… koniec problemów na horyzoncie?
Opodatkowanie udziału pracowników w imprezach integracyjnych, spotkaniach firmowych, wigiliach i tym podobnych wydarzeniach, niejednemu pracodawcy spędza sen z powiek. Wątpliwości w tym zakresie mieli i mają nie tylko pracodawcy i pracownicy, ale również organy podatkowe czy sądy administracyjne. Rok 2013 dostarczył wielu rozstrzygnięć zarówno korzystnych dla podatników/pracowników, jak również wpisujących się w negatywną część linii interpretacyjnej. Na szczęście, w wyniku działań podjętych w 2013 r. m.in. przez NSA, pojawiło się światełko w tunelu, dające nadzieję, że temat zostanie wreszcie rozstrzygnięty.

6. Case Study – ING Konferencja roczna 2013
Projekt konferencji organizowanej dla ING Usługi Finansowe S.A. przez endorfina events.

7. Inspiracje… Gastronomiczny efekt WOW
Klienci, którzy korzystają z usług agencji od lat, widzieli na swoich imprezach już niemal wszystko i bardzo trudno ich zaskoczyć, wywołać emocje i w końcowym efekcie przekonać do wyboru właśnie naszej oferty. Nie czekając do wiosny, już teraz, podajemy kilka przykładów ciekawostek i pomysłów z obszaru gastronomii. Głodni inspiracji?

Udostępnij.

Napisz odpowiedź