Event Manager – organizator imprez

0

Co zyskasz?

  • Poznasz charakter pracy event managera
  • Dowiesz się gdzie i jak szukać pracy
  • Poznasz organizacje i stowarzyszenia branżowe oraz krajowe zaplecze eventowe
  • Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji eventów, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami

Dla kogo?

  • Przeznaczone dla osób chcących zdobyć podstawową umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym
  • Dla osób chcących usystematyzować swoją wiedzę, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń
  • Dla wszystkich, którzy marzą o wyzwaniach i zawodzie, który będzie ich pasją

dorota-rogozinska-fotoTrener – Dorota Rogozińska – założycielka Event Manager Training Group oraz redaktor naczelna magazynu Event Manager News, poświęconego zagadnieniom branży MICE. Prowadziła projekty szkoleniowe dla takich firm i instytucji jak Centrum Nauki Kopernik, Tramwaje Warszawskie, Skanska czy Polpharma. Realizowała m.in.: cykl spotkań ze studentami AWF w Warszawie z zakresu tworzenia własnej firmy eventowej na bazie pozyskanych środków publicznych, konferencje EventCamp wraz ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej oraz liczne szkolenia dla klientów indywidualnych i pracowników firm, dotyczące organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych na kierunku organizacja i obsługa turystyki biznesowej. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa z patentem żeglarza jachtowego oraz pilot wycieczek.


MENU Programowe (8h)

Moduł 1. Czym jest event?
Warsztat: Co już wiesz?
Definicja słowa event
Historia eventów i branży MICE
Cele i odbiorcy eventów
Słownik: branżowe słówka, które musisz znać
Warsztat: Elementy składowe eventu

Moduł 2. Zawód Event Managera
Dlaczego firmy zatrudniają event managerów?
Nazewnictwo zawodowe
Kompetencje event managera
Struktura agencji eventowej
Kariera – możliwości zatrudnienia, CV
Warsztat: Test osobowości – czy to zawód dla Ciebie?

Moduł 3. Analiza rynku eventowego
Perspektywy rozwoju branży
Edukacja w branży
Gdzie szukać informacji – publikacje, portale, blogi, targi, spotkania (polskie i zagraniczne)
Organizacje i stowarzyszenia branżowe
Tendencje w branży: programy eventowe, CSR i green event, nowinki technologiczne i inne
Case Study: Profesjonalni organizatorzy i przykłady ciekawych realizacji

Moduł 4. Podstawy prawa
Ustawa o usługach turystycznych – kto może organizować wydarzenia?
Zasady organizacji i bezpieczeństwo imprez masowych
Reklama i sponsoring produktów sensytywnych
Hazard i gry losowe
Wykorzystanie wizerunku i prawa autorskie
Współpraca z ZAiKS
Ubezpieczenia firmy i klientów
Warsztat: Sytuacje kryzysowe – unikanie i reagowanie

Moduł 5. Klient vs. agencja eventowa
Korzyści płynące ze współpracy z agencją eventowa
Warsztat: Brief – sondowanie potrzeb klienta
Perspektywa klienta – wybór profesjonalnego podwykonawcy, ocenianie ofert i koncepcji kreatywnych
Perspektywa agencji – poszukiwanie klientów, kanały komunikacji, marketing agencji eventowej, przygotowanie odpowiedniej oferty
Umowa bazowa (agencja – klient)
Warsztat: Popraw ofertę przed wysłaniem do klienta

Moduł 6. Współpraca z podwykonawcami
Sposoby wyszukiwania i weryfikacji kompetencji podwykonawców
Tworzenie zapytań ofertowych
Praca z podwykonawcą – nauka negocjacji i komunikacji
Umowa bazowa (agencja – podwykonawca)
Uwzględnianie różnych stawek opodatkowania

Moduł 7. Rodzaje eventów i ich charakterystyka
Wydarzenia biznesowe
Wydarzenia specjalne
Wydarzenia kadrowe
Wydarzenia prywatne
Case Study: Najciekawsze realizacje ostatnich lat


Koszt: 600,00zł netto + 23%VAT (738,00zł brutto)
Zgłoszenia i terminy: Formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora EMTG

Udostępnij.

Napisz odpowiedź