Finał drugiej polskiej edycji World Corporate Golf Challenge

0

Finał drugiej polskiej edycji World Corporate Golf Challenge już w najbliższy weekend. Nowy Mercedes CLA Shooting Brake za Hole in One na dołku nr 12. Zakończyły się turnieje eliminacyjne drugiej edycji WCGC w Polsce.

Do polskiego finału, który odbędzie się 20 i 21 maja 2016 roku na polu golfowym Lisia Polana k. Warszawy, zakwalifikowało się 66 dwuosobowych, firmowych drużyn. Będą one walczyły o tytuł World Corporate Golf Challenge Poland i nagrodę główną – wyjazd na światowe finały WCGC w portugalskim Cascais.
Imprezie towarzyszy bankiet turniejowy, który w tym roku odbędzie się w Klubie Biznesowym Stadionu Legii Warszawa. Poprowadzi go Mateusz Kusznierewicz – ambasador polskiej edycji turnieju, a także reprezentant drużyny Auto Idea Mercedes-Benz – jednego ze sponsorów WCGC Poland, który ufundował nagrodę za Hole in One na dołku nr 12. Gracz, który jako pierwszy trafi do dołka jednym uderzeniem, wygra nowego Mercedesa CLA Shooting Brake! (Wartość nagrody: 162 816,33 PLN Brutto)

Partnerem organizatorem wydarzenia jest agencja Plej. Odpowiada za koordynację przygotowań, pozyskanie i koordynację sponsorów, działania media relations oraz produkcję i realizację całego turnieju, a także atrakcji towarzyszących.

Finał drugiej polskiej edycji World Corporate Golf Challenge World Corporate Golf Challenge to największy korporacyjny turniej golfowy świata, w którym udział biorą przedsiębiorcy oraz menedżerowie reprezentujący najwyższe szczeble kariery. Uczestniczące w turniejach drużyny reprezentują jednocześnie firmy oraz kraje, z których pochodzą. Pierwsza polska edycja odbyła się w maju na polu golfowym Lisia Polana k. Warszawy. Wygrał duet z firmy mastersgolf.pl w składzie Sławomir Marszałek i Bogdan Bigus. W światowym finale Polska zajęła 24 miejsce, wygrał duet z Indii reprezentujący firmę Ramesh Swiss Watch.

Nagrodą w turnieju jest udział w światowym finale WCGC, 21-26 czerwca 2016 roku, na polu Oitavos Dunes Golf Course – jednym ze 100 najlepszych na świecie. Obiekt zlokalizowany jest w malowniczej, leżącej nad Oceanem Atlantyckim miejscowości Cascais w Portugalii. W trwającym kilka dni programie, poza dwudniowym turniejem głównym, znajdą się turnieje dla gości, pokazy, przyjęcia koktajlowe oraz uroczysta gala. W rywalizacji udział weźmie około 80 topowych przedstawicieli świata biznesu z prawie 50 państw.

Sponsorami i partnerami poslkiej edycji turnieju są: Auto Idea Mercedes-Benz, ProfiLab, Legia Warszawa, Belvedere Catering by Design, Rent Design, Ballantine’s, Regent Warsaw Hotel, Grupa e4e, Dr Irena Eris, Premium Yachting, FootJoy, Titleist, Bushnell Golf i eventory.

Regulamin turnieju oraz wszystkie informacje dla uczestników znajdują się na www.wcgc.pl.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź