Gala Asseco Poland SA 360

0

Tytuł projektu: Gala Asseco Poland SA 360
Nazwa agencji: FOCUS EVENT
Nazwa klienta: Asseco Poland SA
Kategoria projektu: Gala
Liczba uczestników: 450
Lokalizacja: Hala EXPO XXI numer 3, Warszawa
Termin realizacji: 06 czerwca 2013

„Podstawowym założeniem, a następnie celem, jaki został postawiony przed nami, była organizacja wydarzenia, które na nowo miało zdefiniować uroczystą galę rok rocznie organizowaną przez firmę Asseco Poland SA. Główny nacisk został położony na kreacje innowacyjnego eventu, który dzięki swojej koncepcji miał przedstawić założenia współpracy firmy Asseco Poland SA z klientami i partnerami. Postanowiliśmy zatem, oprzeć całość koncepcji kreatywnej na pełnej, wielkoformatowej projekcji 360 stopni. Warto nadmienić, iż sam pomysł nie jest nowy, ale jeszcze żaden klient nie zdecydował się na jego realizację, aż do czerwca zeszłego roku” – powiedział Przemysław Witkowski, General Manager Focus Event.

Wydarzenie odbyło się w hali Expo XXI w Warszawie i miało formułę eleganckiej gali. Event zaprojektowano tak, aby wszyscy uczestnicy znaleźli się w środku zamkniętego, okrągłego ekranu. Jego wymiary były imponujące – 110 m obwodu, 6 m wysokości, 35 m średnicy. Materiał multimedialny dostosowany do powierzchni projekcyjnej, wyświetlany z 8 projektorów, wypełnił ją całą, tworząc jeden spójny obraz. Część oficjalną zakończył pokaz specjalnie przygotowanej etiudy multimedialnej.  W ok. 180 sekund zaprezentowano 10 głównych sektorów działalności firmy Asseco Poland SA. Etiuda była wyświetlona na całej powierzchni ekranu, stąd goście mieli wrażenie, jakby znaleźli się w samym sercu firmy i jej aktywności biznesowych. Z drugiej zaś strony, takie rozwiązanie było wyraźnym symbolem, pokazującym, iż Asseco Poland SA pracuje ze swoimi klientami i partnerami w pełnym zakresie 360 stopni, a każdy z nich jest traktowany z równą uwagą. Po zakończeniu części oficjalnej, goście zostali zaproszeni na koncert Audiofeels. Dla samego zespołu był to również niezapomniany wieczór, nigdy wcześniej nie koncertowali bowiem na centralnej scenie. Występowi Audiofeels towarzyszyły specjalnie przygotowane animacje. Klamrą spinająca całość koncepcji były projekcje wielkoformatowe prezentowane podczas kolacji. W zależności od serwowanego dania, zmieniały się obrazy panoramiczne, tworząc klimat miejsca, z którego wywodziła się dana potrawa.

W gali uczestniczyło ok 450 gości. Za technikę i multimedia odpowiadał Trias, Spotlight za światło, AudioFrIQ za dźwięk, scenografię przygotowała firma Czwarta Ściana, a catering dostarczył Sheraton. Główną etiudę multimedialną, pokazującą skalę działalności firmy Asseco Poland SA, przygotowało studio Newmotion.


Focus Event – firma istnieje na polskim rynku od dwóch lat. Jej trzon tworzą Krzysztof Kamiński i Przemysław Witkowski, którzy produkując i kreując od wielu lat eventy dla największych firm działających w Polsce, doskonale rozumieją potrzeby, wymagania i cele, jakie stawiają klienci. Agencja Focus Event oraz przyjęta i systematycznie wdrażana filozofia prowadzenia i tworzenia eventów, od samego początku znalazły uznanie wśród firm, takich jak: Electronic Arts, Jeronimo Martins, Carlsberg Polska, Asseco Poland, Pernod Ricard, Kia Motors Poland, Sandoz, Merck, A+E Networks, czy też Saxo Bank.

Źródło: Event Manager News NR8/styczeń 2013

Udostępnij.

Napisz odpowiedź