Konferencja prasowa nowej marki Plusa – Plush

0

Tytuł projektu: Konferencja prasowa nowej marki Plusa – Plush
Nazwa agencji: Agencja El Padre
Nazwa klienta: Polkomtel
Kategoria projektu: Konferencja prasowa
Lokalizacja: Studio Las, Warszawa
Termin realizacji: 8 września 2014

Agencja El Padre na zlecenie firmy Polkomtel zrealizowała konferencję prasową dotyczącą nowej marki Plusa – Plush. 8 września 2014 roku w Warszawie w Studio Las miała miejsce konferencja prasowa Polkomtel, dotycząca wprowadzenia na rynek nowej marki Plush na kartę. Agencja El Padre była producentem wydarzenia.

Studio Las na potrzeby konferencji zaaranżowano w stylu młodzieżowego, „hipsterskiego” mieszkania. Konferencja miała formę spotkania w „mieszkaniu” brand hero marki, misia Plusha, który nie był obecny osobiście, ale poprzez połączenia telefoniczne z prowadzącą konferencję, Mają Bohosiewicz – grającą przyjaciółkę misia. W międzyczasie „mieszkanie Plusha” odwiedziła też Dyrektor Zarządzająca ds. Marketingu sieci Plus, Beata Białkowska, która już bardziej oficjalnie wprowadziła gości w temat nowej marki Plush podczas prezentacji multimedialnej.

Celem konferencji było zaprezentowanie dziennikarzom nowej marki w sposób najbardziej zbliżony do otoczenia grupy docelowej. Osiągnięto ten cel poprzez scenografię w stylu „hipsterskiego” mieszkania, dj-grającego muzykę klubową, modnie ubrane, młode hostessy oraz catering pod postacią street-foodu – czyli food trucka Bobby Burger. Wartości i trendy wśród tej grupy były też częścią prezentacji produktowej.

Agencja odpowiedzialna była za kompleksową produkcję eventu – reżyserię, scenografię całość techniki i multimediów oraz bieżącą obsługę oraz nadzór nad całością realizacji.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź