Mea Group dla Paprocki&Brzozowski „Glare”

0

25-mea-group-dla-paprocki-brzozowski-glare

Tytuł projektu: Paprocki&Brzozowski „Glare”
Nazwa agencji: Mea Group
Nazwa klienta: Paprocki&Brzozowski
Kategoria projektu: Pokaz mody
Lokalizacja: Teatr Wielki – Opera Narodowa, Warszawa
Termin realizacji: 09 czerwca 2014

Warszawa, 9 czerwca 2014 r. – Mea Group, agencja marketingu zintegrowanego specjalizująca się w organizacji eventów, jako partner i producent wykonawczy, zorganizowała pokaz kolekcji jesień/zima 2014/2015 polskiego duetu projektantów Paprocki&Brzozowski. Najnowszy pokaz marki zatytułowany „Glare”, odbył się 16 maja 2014 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. Wydarzenie zrealizowane zostało w ramach cyklu T-Mobile fashion i było transmitowane na żywo w portalu plejada.pl oraz na stronie T-Mobile PL na Facebooku. Mea Group odpowiadała za kompleksową organizację wydarzenia. To już czwarty wspólny projekt agencji i marki paprocki&brzozowski.

Inspiracją do stworzenia kolekcji jesień/zima 2014/2015 była chwila, w której zachodzi słońce oraz moment gaśnięcia ognia, a więc gra świateł i cieni. Podczas pokazu zatytułowanego „Glare”, projektanci zaprezentowali bardzo kobiece fasony, stworzone z wykorzystaniem kontrastowych faktur i tkanin: kaszmiru, wełny, organzy czy żakardu. Nowością wśród projektów proponowanych przez markę paprocki&brzozowski były intensywne kolory. W kolekcji znalazło się również kilka propozycji dla mężczyzn. Twórcą choreografii oraz reżyserem pokazu była Katarzyna Sokołowska, a oprawę muzyczną do wydarzenia zapewnił tradycyjnie duet DJ’ów BUENO BROS (UK/PL). Bezpośrednio przed pokazem nowej kolekcji duetu Paprocki&Brzozowski odbyła się także prezentacja wyróżnionej przez projektantów kolekcji dyplomowej Marty Gorczycy, absolwentki Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru (MSKPU).

Mea Group była partnerem i producentem wykonawczym pokazu. Agencja odpowiadała całościowo za jego organizację, w tym za: aranżację lokalizacji, koordynację przygotowania scenografii, współpracę z realizatorami strony technicznej (światło i dźwięk), obsługę partnerów i patronów medialnych, organizację after-party oraz za obsługę medialną.

Pokaz jesień/zima 2014/2015 był już czwartym wydarzeniem realizowanym dla marki paprocki&brzozowski przez agencję Mea Group. W listopadzie ubiegłego roku agencja, także jako partner i producent wykonawczy, zorganizowała jubileuszowy pokaz z okazji 13. urodzin marki. W maju 2013 r. Mea Group była odpowiedzialna za realizację pokazu kolekcji „Dalia” na sezon jesień/zima 2014/2015, natomiast w grudniu 2012 r. agencja odpowiadała za organizację pokazu inspirowanego filmem „Emmanuelle” w OCH-Teatrze.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź