Miasto Heineken

0

Tytuł projektu: Miasto Heineken
Nazwa agencji: Horeca Group
Nazwa klienta: Grupa Żywiec
Kategoria projektu: promocja marki
Lokalizacja: Open’er Festival
Termin realizacji: 02-05 lipca 2014

Horeca Group już po raz czwarty zajęła się kreacją oraz produkcją strefy Heineken na tegorocznym Open’er Festival. W ramach kampanii „Otwórz się na miasto” agencja przygotowała strefę MIASTO HEINEKEN, którą wypełniła kompleksowym programem aktywności.

Horeca Group odpowiedzialna była za projekt oraz produkcję trzypiętrowej konstrukcji MIASTA HEINEKEN. Design budynku zainspirowany był widokiem miasta z lotu ptaka – jego biała, trójwymiarowa fasada nawiązywała do wyglądu miejskich wieżowców z góry.

W ramach złożonego programu kreatywnego cała przestrzeń MIASTA HEINEKEN podzielona została na 4 stacje: Skwer, Klub, Uniwersytet oraz Taras – wszystkie nawiązywały do charakterystycznych miejsc znajdujących się w każdej aglomeracji. Przy Skwerze mieszkańcy festiwalowego miasta mogli na wygodnych siedziskach odpocząć między koncertami. W Klubie w ciągu dnia każdy mógł napić się orzeźwiającego piwa, a wieczorem wziąć udział w imprezie, prowadzonej przez rezydentów najbardziej popularnych klubów w Polsce – w ramach nocnych aktywności Horeca Group zaprosiła do współpracy Cud Nad Wisłą (Warszawa), Sfinks700 (Sopot), Prozak 2.0. (Kraków) oraz portal muzyczny MUNO.PL (Poznań).
Oprócz aktywności muzycznych agencja przygotowała także cykl prelekcji City Talks, który odbywał się w stacji Uniwersytet. Festiwalowicze interesujący się miejskimi trendami – w ramach czterech bloków tematycznych (Zielona Strona Miasta, Architektura Miasta, Sztuka Miasta oraz Miasto Nocą) – mogli spotkać się z kilkudziesięcioma znanymi aktywistami miejskimi i dowiedzieć się, w jaki sposób samodzielnie wpłynąć na przestrzeń, w której na co dzień żyją. W ramach prelekcji Horeca Group zaprosiła m.in.: Ekorebelię z Wrocławia, Izę Rutkowską z Warszawy, Fundację Urban Forms z Łodzi oraz Fundację Napraw Sobie Miasto z Katowic.

Program prelekcji City Talks uzupełniała seria warsztatów City Acts, dzięki którym festiwalowicze dowiedzieli się, w jaki sposób działać w obrębie przestrzeni miejskiej. Chętni wzięli udział między innymi we wspólnym tworzeniu kwietników z europalet (razem z miejskim pogotowiem ogrodniczym KwiatkiBratki), konstruowaniu instalacji architektonicznych ze skrzynek (wspólnie z architektami Pobereżny&Podgórczyk), kreowaniu własnych form street artu (dzięki Fundacji VLEPVNET) oraz w warsztatach dj’skich (które poprowadzili przedstawiciele szkoły SPINLAB).
Ostatnim piętrem budynku była Stacja Taras – miejsce, które co roku zyskuje ogromną popularność z uwagi na świetny widok na główną scenę festiwalu. W tym roku Horeca Group wprowadziła tutaj dodatkową atrakcję – fotobudkę. Efekt? Kilka tysięcy zdjęć w formie wydruków oraz publikacji online prezentujących uczestników imprezy na tle festiwalowego miasta.

Horeca Group odpowiedzialna była za kompleksową realizację przedsięwzięcia – kreację, produkcję, program aktywności, oprawę scenograficzną, multimedialną, branding oraz bieżącą koordynację działania MIASTA HEINEKEN. Do realizacji projektu Grupa Żywiec wybrała agencję Horeca Events w drodze przetargu.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź