Otwarcie dworca Kraków Główny

0

Tytuł projektu: Otwarcie Dworca Kraków Główny
Nazwa agencji: El Padre
Nazwa klienta: PKP S.A.
Kategoria projektu: Otwarcie obiektu
Lokalizacja: Dworzec Główny, Kraków
Termin realizacji: 14-15 lutego 2013

W dniach 14-15 lutego agencja El Padre zorganizowała uroczyste otwarcie nowego Dworca Kraków Główny.
Rola agencji polegała na kompleksowej organizacji i obsłudze wydarzeń promocyjnych  i eventowych kończących realizację projektu „Budowa dworca kolejowego Kraków Główny zintegrowanego z miejskim transportem publicznym”, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Działania te miały na celu podsumowanie kończącej się inwestycji oraz poinformowanie jak najszerszej liczby mieszkańców o tym, że Dworzec Kraków Główny został otwarty. W ramach zrealizowanego I etapu działań agencja odpowiadała za kompleksową organizację wydarzenia, w tym: działania promocyjne i informacyjne, kompleksową obsługę konferencji i wystąpień przedstawicieli PKP S.A., przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji multimedialnej, zapewnienie ekranów diodowych, organizację wystawy zdjęć Photo Dworzec w budynku nowego dworca, produkcję i dystrybucję materiałów informacyjnych, gadżetów oraz zapewnienie mobilnych informatorów udzielających informacji na temat nowego dworca i komunikacji na jego terenie. Agencja była również odpowiedzialna za opracowanie i stworzenie mappingu 3D oraz jego projekcję na budynku starego dworca. W II etapie zamówienia agencja będzie odpowiadała m.in. za przygotowanie i realizację gry miejskiej, której akcja związana będzie z budynkiem dworca Kraków Główny.

Projekt został pozyskany w ramach przetargu publicznego. Realizacja zamówienia to zwieńczenie planu promocji projektu „Budowa dworca kolejowego Kraków Główny zintegrowanego z miejskim transportem publicznym”. Autorem całej koncepcji promocji projektu oraz organizatorem poprzednich kampanii dotyczących tej inwestycji jest PKP S.A.


El Padre – to spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL. Aktualnie El Padre pracuje m.in. z Japan Tabacco International, AXN, HSBC, Generali, Rossmann, Prudential, Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., Lexus, Boehringer Ingelheim, Pekao S.A., Peugeot Polska, Koleje Mazowieckie, P.P. Porty Lotnicze, Polkomtel, Fundacja im. Kazimierza Deyny, Empik, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, BGŻ. Spółka jest członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. El Padre jest pomysłodawcą i organizatorem międzynarodowego turnieju piłkarskiego „Generali Deyna Cup”.
W roku 2013 firma zdobyła nagrodę MP Power w kategorii Meeting Planner – Agencja Eventowa. Rok 2012 to nagroda w kategorii Organizator w konkursie Osobowość Roku MICE Poland. W 2010 roku agencja została wyróżniona i nagrodzona w konkursie Golden Arrow w kategorii Experiential Marketing – Ambient. Firma dwukrotnie była wybierana Eventową Firmą Miesiąca, otrzymała nagrodę w kategorii Firma Roku „Eventy” Gali OOH! Awards w 2009 roku. W 2008 roku otrzymała tytuł „BizTrendy 2008” w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca”).

Udostępnij.

Napisz odpowiedź