Party Like a Lord

0

Tytuł projektu: Party Like a Lord
Nazwa Agencji: FOCUS EVENT
Nazwa Klienta: Carlsberg Polska
Kategoria Projektu: Promocja marki
Liczba uczestników: 350
Lokalizacja: Klub Capitol, Warszawa
Termin realizacji: 19 kwietnia 2013

Celem imprezy było pokazanie świata Lorda Somersby grupie ambasadorów marki. Kolejnym, było zbudowanie świadomości, iż Somersby jest odpowiednia na imprezę w stylu Party Like a Lord. Finalnie, relacja miała zostać obszernie zaprezentowana w kanałach komunikacyjnych, głównie w digitalu.

Największym i najważniejszym zadaniem było stworzenie świata Lorda Somersby podczas samego eventu. „Śledząc kampanie reklamowe, zdobywając wiedzę, dotyczącą Lorda i jego zachowań, wiedzieliśmy, że samo wydarzenie i jego koncepcja będą nie lada wyzwaniem. Najważniejszy był fakt „przenikania się” świata realnego i wirtualnego oraz praktycznie nieistniejące granice czasowe w historii Lorda. Jego gośćmi bywały bowiem, postacie z różnych epok czy bohaterowie filmów” – powiedział Przemysław Witkowski, General Manager Focus Event.

Główną koncepcję kreatywną oparto, na rzeczywistym przejściu postaci ze świata Lorda Somersby na organizowaną imprezę, w trakcie jej trwania. W tym celu wybrano 6 postaci – aktorów, którzy wcielili się w gości wieczoru. Byli to: Chuck Norris, Kleopatra, Mikołaj Kopernik, Darth Vader, Napoleon i Michael Jackson. Pierwszym krokiem było nagranie postaci na green boxie.  W założeniu, każda z nich była gościem wirtualnego świata, przedstawiającego Dwór Lorda Somersby. Na etapie postprodukcji postacie zostały „wkluczowane” w stworzoną graficznie, wspomnianą siedzibę Lorda. Każda z postaci odgrywała krótką scenę (sama bądź w interakcji z Lordem). Każda z nagranych scen kończyła się w ten sam sposób – dana postać podchodziła do brzegu ekranu (projekcji).
Podczas eventu, w pierwszej kolejności, goście oglądali projekcję danego bohatera, który podchodząc (w projekcji) do brzegu ekranu, przechodził przez niego i fizycznie pojawiał się na imprezie. Goście zobaczyli zatem, jak wygląda przejście między wirtualnym a realnym światem, a postacie znane z reklam Lorda nagle, w danej chwili, znalazły się na evencie.

Najciekawszą częścią tworzenia eventu było wymyślenie postaci, napisanie dla nich scenariusza, nagranie ich na green boxie, a potem finalna synchronizacja wyjścia z samego ekranu już podczas eventu. Całość wydarzenia uzupełnili: Lord Somersby i Madame Walewska (prowadząca cały wieczór). Finalnie, wszystkie postacie wykonały jeden wspólny i synchroniczny taniec (znany również z kampanii reklamowej marki).

W evencie uczestniczyło ok 350 gości. Za technikę i multimedia odpowiadał Trias, Spotlight za światło, AudioFrIQ za dźwięk, scenografię przygotowała firma Czwarta Ściana, a catering dostarczył klub Capitol. Materiały wizualne przygotował Sputnik Studio.


Focus Event – firma istnieje na polskim rynku od dwóch lat. Jej trzon tworzą Krzysztof Kamiński i Przemysław Witkowski, którzy produkując i kreując od wielu lat eventy dla największych firm działających w Polsce, doskonale rozumieją potrzeby, wymagania i cele, jakie stawiają klienci. Agencja Focus Event oraz przyjęta i systematycznie wdrażana filozofia prowadzenia i tworzenia eventów, od samego początku znalazły uznanie wśród firm, takich jak: Electronic Arts, Jeronimo Martins, Carlsberg Polska, Asseco Poland, Pernod Ricard, Kia Motors Poland, Sandoz, Merck, A+E Networks, czy też Saxo Bank.

 

 

Udostępnij.

Napisz odpowiedź