Patronat

Zadzwoń: (+48)22 3080011
Napisz: redakcja@eventmanagernews.pl

Chętnie obejmiemy patronatem medialnym ciekawe imprezy i inicjatywy.
Do współpracy zapraszamy organizatorów ciekawych eventów lub wydarzeń związanych z: edukacją w branży eventowej, mediami, marketingiem, PR, reklamą, nowymi technologiami, IT.
Obejmiemy patronatem medialnym konferencje, targi, warsztaty i spotkania skierowane do pracowników powyższych branż oraz studentów.

Oferujemy:
Umieszczenie informacji o wydarzeniu na stronie internetowej
Umieszczenie informacji o wydarzeniu na funpage’u
Umieszczenie banera reklamującego wydarzenie na stronie głównej portalu

Oczekujemy:
Umieszczenia logo we wszystkich materiałach promujących wydarzenie
Umieszczenia informacji na stronie firmowej lub fanpage FB o objęciu przez Event Manager News patronatu medialnego nad wydarzeniem
Przekazania zaproszenia na imprezę objętą patronatem medialnym

Szczegółowe warunki współpracy ustalamy z każdym partnerem indywidualnie.
Organizatorów wydarzeń zainteresowanych innymi formami współpracy zapraszamy do kontaktu oraz zapoznania się z naszą ofertą reklamową.


Aktualne i minione patronaty Event Manager News:

Bea World Festival – The International Festival of Events and Live Communication
Best Event Awards to wydarzenie, które odbywa się od 2004 roku, kiedy to Salvatore Sagone, prezes ADC Group zorganizował po raz pierwszy galę nagród za najlepsze włoskie realizacje, podczas której tamtejszy przemysł eventowy mógł poznać standardy oraz najlepsze agencje. Zgłoszone projekty oceniało jury złożone z klientów odpowiedzialnych za inwestowanie w media i komunikację oraz wybór odpowiednich podwykonawców. Dwa lata później, ADC Group wprowadziło European Best Event Awards, w skrócie EuBEA, czyli nagrody, o które mogą ubiegać się wszystkie agencje europejskie. EuBEA wypozycjonowało się na Ligę Mistrzów branży eventowej, gdzie innowacja i kreatywność są głównymi kryteriami wyboru najlepszych ze zgłoszonych projektów. W ciągu kolejnych lat EuBEA rosło w siłę, zarówno pod względem zgłaszanych projektów, jak i liczby krajów biorących udział w konkursie.
W tym roku wydarzenie odbędzie się w Porto (Portugalia) w dniach 15-18 listopada pod nową, zmienioną nazwą Bea World Festival. Będzie to niezwykła okazja do pokazania własnych projektów, ale również do przeanalizowania realizacji zagranicznych kolegów z 29 krajów.
Event Manager News już po raz czwarty jest patronem medialnym na Polskę – jest to zaproszenie i ogromna szansa dla naszych, krajowych agencji eventowych na zdobycie międzynarodowych i prestiżowych nagród!

European Best Event Awards (Eubea Festival) – International Festival of Events and Live Communication 2016
European Best Event Awards to wydarzenie, które odbywa się od 2004 roku, kiedy to Salvatore Sagone, prezes ADC Group zorganizował po raz pierwszy galę nagród za najlepsze włoskie realizacje, podczas której tamtejszy przemysł eventowy mógł poznać standardy oraz najlepsze agencje. Zgłoszone projekty oceniało jury złożone z klientów odpowiedzialnych za inwestowanie w media i komunikację oraz wybór odpowiednich podwykonawców. Dwa lata później, ADC Group wprowadziło European Best Event Awards, w skrócie EuBEA, czyli nagrody, o które mogą ubiegać się wszystkie agencje europejskie. EuBEA wypozycjonowało się na Ligę Mistrzów branży eventowej, gdzie innowacja i kreatywność są głównymi kryteriami wyboru najlepszych ze zgłoszonych projektów. W ciągu kolejnych dziewięciu lat EuBEA rosło w siłę, zarówno pod względem zgłaszanych projektów, jak i liczby krajów biorących udział w konkursie – w sumie zarejestrowano 941 eventów reprezentowanych przez 250 agencji z 25 krajów. W tym roku wydarzenie odbędzie się w Sankt Petersburgu w dniach 13-15 października 2016 roku. Wydarzenie można opisać w kilku słowach: live show, interakcja i networking. Event Manager News już po raz trzeci jest patronem medialnym na Polskę – jest to zaproszenie i ogromna szansa dla naszych, krajowych agencji eventowych na zdobycie międzynarodowych i prestiżowych nagród!

Bezpieczeństwo na uczelniach. Organizacja imprez masowych
Podczas konferencji „Bezpieczeństwo na uczelniach. Organizacja imprez masowych”, która odbędzie się już
27 czerwca w Warszawie, poruszone zostaną prawne, praktyczne i społeczne aspekty zapewnienia bezpieczeństwa imprez masowych oraz kwestie związane z odpowiedzialnością za życie i zdrowie uczestników takich imprez. W gronie kadry zarządzającej uczelniami, prawników, policji, straży pożarnej oraz ratowników medycznych, a także organizacji studenckich, odpowiemy na pytania:
• jak uniknąć błędów podczas planowania imprez na uczelni?
• kto ponosi odpowiedzialność za życie i zdrowie uczestników?
• jakich procedur przestrzegać, aby zapewnić bezpieczeństwo?
• kiedy należy podjąć decyzję o odwołaniu imprezy?
• jak powinna wyglądać współpraca ze służbami ratowniczymi?

Głosy o zmroku – Festiwal muzyczny Verità Nostra
W styczniu 2015 roku na Mysiej 3 w Warszawie odbędzie się premiera festiwalu Głosy o zmroku zainicjowanego przez Agencję Artystyczną Verità Nostra. W czasie tego muzycznego wydarzenia, które rozpocznie się 4 stycznia wystąpią najwyższej próby artyści muzyki klasycznej, jazzowej, oraz swingowo-popowej. Festiwal Głosy o zmroku to propozycja oryginalnego połączenia różnorodnych stylów muzycznych takich jak klasyka, jazz, swing i pop. Na czterech oddzielnych koncertach, organizowanych w tygodniowych odstępach, w każdą niedzielę, wystąpią wielkie osobowości polskiej sceny muzycznej. Wśród nich będzie można odnaleźć m.in.: wybitną flecistkę Jadwigę Kotnowską, duet jazzowy Hołownia & Pulcyn, Janusza Szroma ze Zbigniewem Wromblem w projekcie Śpiewnik polski oraz wschodzącą gwiazdę popu – Jarka Wista. Nazwa festiwalu nawiązuje do zetknięcia muzycznych światów. Tak jak o zmroku dzień przeradza się w noc, świat realny konfrontuje się ze światem duchowym, tak tutaj zmrok stanowi metaforę połączenia kilku wymiarów muzycznych brzmień. Głosy – orkiestrowe i wokalne – w niezwykłych aranżacjach i wykonaniach, dzięki wybitnym, niepowtarzalnym osobowościom, będą w stanie zaczarować zarazem muzycznego konesera, jak również tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją podróż z tymi gatunkami muzyki.

European Best Event Awards (Eubea Festival) – International Festival of Events and Live Communication 2015
European Best Event Awards to wydarzenie, które odbywa się od 2004 roku, kiedy to Salvatore Sagone, prezes ADC Group zorganizował po raz pierwszy galę nagród za najlepsze włoskie realizacje, podczas której tamtejszy przemysł eventowy mógł poznać standardy oraz najlepsze agencje. Zgłoszone projekty oceniało jury złożone z klientów odpowiedzialnych za inwestowanie w media i komunikację oraz wybór odpowiednich podwykonawców. Dwa lata później, ADC Group wprowadziło European Best Event Awards, w skrócie EuBEA, czyli nagrody, o które mogą ubiegać się wszystkie agencje europejskie. EuBEA wypozycjonowało się na Ligę Mistrzów branży eventowej, gdzie innowacja i kreatywność są głównymi kryteriami wyboru najlepszych ze zgłoszonych projektów. W ciągu kolejnych ośmiu lat EuBEA rosło w siłę, zarówno pod względem zgłaszanych projektów, jak i liczby krajów biorących udział w konkursie – w sumie zarejestrowano 941 eventów reprezentowanych przez 250 agencji z 25 krajów. Pierwsza edycja European Best Event Awards (Eubea Festival), w nowej formie, jako International Festival of Events and Live Communication, odbędzie się w Sewilli w dniach 23-24 października 2014 roku. Wydarzenie można opisać w kilku słowach: live show, interakcja i networking. W tym roku, po raz pierwszy, EuBEA podjęło współpracę z polskim partnerem medialnym – Event Manager News – jest to zaproszenie i ogromna szansa dla naszych, krajowych agencji eventowych na zdobycie międzynarodowych i prestiżowych nagród!

Innowacje w Przemyśle Spotkań
„Innowacje w przemyśle spotkań” to temat konferencji naukowo-branżowej organizowanej w Kielcach w dniu 26.09.2014 r. Przedmiotem spotkania będą metody planowania nowoczesnych kongresów i wydarzeń biznesowych w warunkach dominacji internetu i nowych technologii, a także – co szczególnie ważne – narzędzia mierzenia ich efektywności. Program obejmuje wystąpienia zarówno praktyków, jak i wykładowców akademickich. Wśród nich będą Elling Hamso z Norwegii i Maarten Vanneste z Belgii oraz przedstawiciele firm i uczelni z Warszawy, Poznania, Krakowa, Katowic, Gdańska i Szczecina. Uczestnikami konferencji będą zleceniodawcy kongresów, konferencji i eventów biznesowych z firm i stowarzyszeń profesjonalnych, w tym Ambasadorowie Kongresów Polskich, firmy organizujące eventy, hotele biznesowe i centra targowe. Konferencja odbywa się w powiązaniu z Galą Ambasadorów Kongresów Polskich – jednego z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich wydarzeń przemysłu spotkań w roku.

Targi IT FUTURE EXPO 2014
Wydarzenie Targi IT Future Expo, które odbędą się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 10-11 czerwca 2014, to jedyna tego typu impreza B2B w Polsce. Podczas targów zostanie zaprezentowana oferta ponad 100 firm z Polski i Europy, obejmująca innowacyjne technologie informatyczne, zarówno w obszarze rozwiązań software jak i hardware. Powierzchnia wystawowa została podzielona na przejrzyste strefy, co jest niewątpliwym atutem zarówno dla wystawców jak i zwiedzających. Targom towarzyszyć będzie szereg imprez towarzyszących, m.in. Konkurs Liderzy IT 2014, w ramach którego w 17 kategoriach wyłonimy najlepsze, innowacyjne rozwiązania i usługi IT roku 2014, podczas Gali IT Future Awards. W programie targów przewidziana jest również konferencja IT Future Congress. Wydarzenia towarzyszące będą idealną okazją do wymiany doświadczeń, pogłębienia wiedzy oraz nawiązania obiecujących relacji biznesowych.

Meetings Week Poland 2014
Blisko tysiąc przedstawicieli branży turystyki biznesowej, konferencji i eventów uczestniczyło w debatach i warsztatach w ramach Meetings Week Poland w dniach 17-21 marca 2014 r. Głównymi celami tego przedsięwzięcia były edukacja, promocja i integracja środowiska oraz budowanie dialogu pomiędzy różnymi uczestnikami Przemysłu Spotkań. Na zakończenie pracowitego tygodnia organizatorzy zorganizowali konferencje prasową , w której wzięła udział Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Meetings Week Poland – wydarzenie zorganizowane przez stowarzyszenia działające w sektorze gospodarki określanym jako przemysł spotkań stanowiło platformę edukacyjną, forum wymiany opinii oraz próbę znalezienia rozwiązań w istotnych dla branży kwestiach. W ciągu pięciu dni konferencji zaproszeni goście i uczestniczy omówili najistotniejsze z punktu widzenia rozwoju branży tematy oraz sformułowali wnioski i postulaty, których realizacja jest niezbędna, aby Polska nie tylko rozwijała te gałąź gospodarki, ale aby była poważnym graczem na wysoko konkurencyjnym rynku wydarzeń międzynarodowych. Ideą Meetings Week Poland było także podkreślenie znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz jej autonomicznych wartości.

Marketing Progress: skuteczny event management
Marketing Progress: skuteczny event managent to pierwsza od kilku lat konferencja na temat rynku MICE adresowana do marketerów. Jej główny cel stanowiła edukacja specjalistów od public relations, marketingu i komunikacji w firmach oraz pracowników agencji związanych z tematyką wydarzenia (realizacja efektywnych projektów eventowych). Pośrednim celem konferencji, która odbyła się w dniach 14-15 listopada we Wrocłąwiu, było także budowanie i animowanie społeczności marketingowej w stolicy Dolnego Śląska oraz promocja miasta, nie tylko jako ważnego ośrodka do realizacji projektów eventowych, ale także posiadającego potencjał biznesowy w tym zakresie. Przez 2 dni niemal 300 uczestników, dzięki pomocy 20 prelegentów-specjalistów z różnorodnych dziedzin, poznawało oblicza współczesnego event marketingu. Pierwszy dzień, zakończony bankietem w hotelu Scandic Wrocław, stanowił prezentację różnorodnych narzędzi przydatnych w organizacji projektów z obszaru MICE. Podczas trzech bloków mówiono m.in. o tajnikach efektywnej inżynierii eventowej, monitoringu internetu, wideo w służbie eventów, a dodatkowo, przedstawiciele klastra Creativro pokazywali także potencjał wykorzystania nowoczesnych technologii podczas realizacji różnego rodzaju wydarzeń. Drugi dzień konferencji to spotkania z ekspertami-praktykami, którzy inspirowali marketerów. Można było usłyszeć m.in. Krzysztofa Skibę, Piotra Metza, czy Marcina Gruszkę. Sporym zainteresowaniem cieszyły się także prelekcje związane z organizacją wyjazdów incentive, alternatywnymi metodami finansowania eventów czy praktycznymi poradami związanymi z prawnymi aspektami funkcjonowania branży MICE.