Planowanie i organizacja eventów

0

Co zyskasz?

  • Poznasz wszystkie etapy planowania i organizacji eventów
  • Dowiesz się jakie znaczenie ma event marketing w strategii firm i jak budować koncepcję dopasowaną do określonych celów biznesowych
  • Poznasz nowe rozwiązania, technologie i przykłady inspirujących realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych

Dla kogo?

  • Przeznaczone dla osób mających podstawową wiedzę o rynku eventowym, chcących poszerzyć ją, usystematyzować i zyskać nowe umiejętności
  • Dla pracowników agencji eventowych, podwykonawców lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów i studentów

nina-zukowska-fotoTrenerem prowadzącym szkolenie jest Nina Żukowska, która w Event Manager Training Group odpowiada także za strategię promocyjną zarówno szkoleń, jak i platformy Event Manager News poświęconej zagadnieniom branży MICE. Planowanie, organizacja eventów to jej pasja, którą realizuje już od ponad 8 lat. Pracowała po stronie agencji w Havas PR Warsaw, realizując wydarzenia dla takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland i wielu innych. Swoje doświadczenia z tak zwanej „drugiej strony” zdobywała jako Marketing Manager w firmie Voda Naturalna, w której była odpowiedzialna m.in. za strategię event marketingową. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w pracy po stronie agencji i klienta bardzo dobrze rozumie potrzeby każdej ze stron. Ukończyła Wyższą Szkołę Promocji na specjalizacji reklama. Jest pasjonatką czarnego lądu oraz sztuki Salvadora Dali.


MENU Programowe

Moduł 1 Event marketing – skuteczny instrument promocji
Event marketing – definicja, miejsce w strukturze marketingowej, sposób oddziaływania, potencjał rozwoju
Rola i znaczenie event marketingu w strategii firmy
Grupy docelowe eventów i ich charakterystyka

Moduł 2 Budowanie koncepcji eventu
Formułowanie celów wydarzeń zgodnie z zasadą SMART
Wybór rodzaju eventu pod kątem osiągania celów biznesowych
Tworzenie idei kreatywnej
Warsztat: Burza mózgów i tworzenie koncepcji eventu

Moduł 3 Scenariusz i termin wydarzenia
Rodzaje scenariuszów wydarzeń
Elementy składowe scenariusza
Dobry scenariusz eventu – dynamika i budowanie emocji
Wybór najlepszego terminu pod wydarzenie
Warsztat: Tworzenie scenariuszy w zależności od rodzaju wydarzenia

Moduł 4 Lokalizacja (venue)
Rodzaje lokalizacji eventowych
Gdzie i jak szukać lokalizacji pod wydarzenia?
Na co zwracać uwagę wybierając lokalizację – jakie warunki musi spełniać miejsce imprezy?
Przykłady znanych, ciekawych oraz nietypowych lokalizacji
Warsztat: Test znajomości venue

Moduł 5 Scenografia eventowa
Rodzaje scenografii i jej zastosowanie
Aranżacje przestrzeni – projektowanie 3D, rzuty przestrzeni
Przykłady ciekawych rozwiązań scenograficznych na każdy budżet

Moduł 6 Technika eventowa
Scena – rodzaje konstrukcji scenicznych, przykłady realizacji
Multimedia – podstawowe zagadnienia, ciekawe rozwiązania i nowinki
Oświetlenie – podstawowe zagadnienia, przekrój możliwości
Nagłośnienie – podstawowe zagadnienia, na co zwracać uwagę

Moduł 7 Efekt WOW – atrakcje na evencie
Planowanie rozrywki na wydarzeniu w zależności od specyfiki grupy docelowej
Czym można jeszcze zaskoczyć uczestników eventu – przykłady najciekawszych atrakcji i efektów specjalnych
Inspiratornia – gdzie szukać nowych pomysłów na atrakcje?
Jak współpracować z artystami polskimi i zagranicznymi?
Konferansjer
Hostessy i animatorki
Gift bagi – szukanie inspiracji i ciekawych rozwiązań

Moduł 8 Catering
Formy serwowania cateringu w zależności od rodzaju wydarzenia
Przykłady ciekawych aranżacji bufetów
Zasady komponowania menu
Nowe trendy w gastronomii

Moduł 9 Elementy towarzyszące
Dokumentacja foto&video – rodzaje dokumentacji, briefing ekipy oraz możliwości prawne eksploatacji materiałów audiowizualnych
Zaproszenia – ciekawe formy, wyjaśnienia skrótów, monitorowanie liczby uczestników
Zabezpieczenie eventu plenerowego – niezbędne pozwolenia, ochrona, ekipy porządkowe

Moduł 10 Warsztat: Projektowanie eventu

Moduł 11 Polityka budżetowa
Jak kosztorysować event – pułapki niedoszacowania, stawki VAT, rodzaje kosztorysów
Polityka fee – formy wynagrodzeń za eventy

Moduł 12 Procedury eventowe
Działania przed, w trakcie i po evencie
Dokumentacja eventu – plan operacyjny, harmonogramy działań, arkusze kalkulacyjne i techniczne
Zarządzanie ryzykiem – sytuacje kryzysowe, przewidywanie i unikanie

Moduł 13 Podsumowanie
Raport po wydarzeniu – jak przygotować dobre podsumowanie dla klienta?
Sposoby mierzenia efektywności eventu

Moduł 14 Case Study – przykłady najciekawszych realizacji eventowych


Koszt: 600,00zł netto + 23%VAT (738,00zł brutto)
Zgłoszenia i terminy: Formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora EMTG

Udostępnij.

Napisz odpowiedź