Premiera dziennikarska Mitsubishi Outlander PHEV

0

Tytuł projektu: Premiera dziennikarska Mitsubishi Outlander PHEV
Nazwa agencji: MAKATA Creative Group
Nazwa klienta: Mitsubishi Motors
Kategoria projektu: Premiera
Lokalizacja: Modlin
Termin realizacji: 17-18 czerwca 2014

MAKATA Creative Group zorganizowała na zlecenie firmy Mitsubishi Motors premierę dziennikarską pierwszego na świecie hybrydowego SUV-a ze stałym, elektrycznym napędem 4WD i generatorem prądu – Mitsubishi Outlander PHEV. Wydarzenie odbyło się w dniach 17-18 czerwca w Modlinie.
Na czas premiery, do dyspozycji gości przygotowano niemal 20 Outlanderów. Makata zorganizowała nietypowe testy, podczas których przedstawiciele mediów mogli nie tylko sprawdzić jak prowadzi się najnowszy model Mitsubishi, ale również zrobić zdjęcia w pięknych okolicznościach natury i wziąć udział w specjalnie przygotowanych, kreatywnych atrakcjach na trasie.
Poza testami, w ciągu dnia odbyła się również konferencja prasowa. Wieczorem zaproszeni goście bawili się wspólnie podczas przygotowanej, eleganckiej kolacji oraz podczas występu jednego
z czołowych standuperów Polski – Kacpra Rucińskiego.

„Realizacja dla Mitsubishi była dla naszego zespołu nie tylko pracą i wyzwaniem, ale przede wszystkim dużą frajdą. Ilość przygotowanych dla dziennikarzy atrakcji sprawiła, że wszyscy, wspólnie z Klientem spędziliśmy czas nie tylko bardzo produktywnie, ale przede wszystkim niezwykle ciekawie i miło.” – podsumowuje Jacek Żerdziński, szef działu eventowego w Makacie.
Dom produkcyjny MAKATA odpowiadał za kompleksową organizację wydarzenia, w tym m.in.: opracowanie koncepcji kreatywnej, wybór lokalizacji, cateringu i hotelu, zaaranżowanie scenografii i multimediów, pozyskanie i koordynację działań podwykonawców, realizację merytoryczną i techniczną, jak również obsługę PR, zapewnienie artysty, czy koordynację jazd testowych.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź