Projekty własne, tworzone i realizowane przez agencje event marketingowe

0

W środę 28 maja 2014 roku, na stadionie Legii Warszawa odbył się kolejny Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Spotkanie poświęcone było projektom własnym, które poszczególne agencje realizują. Gospodarzem spotkania była agencja El Padre.

Spotkanie poświęcone było zaprezentowaniu wybranych projektów, będących autorskim pomysłem agencji eventowych. Powodem, dla którego agencje m.in. realizują własne projekty jest przede wszystkim realizacja własnej pasji, ale również narzędzie new business’owe i promocja agencji.

Sebastian Oprządek i Wojciech Cłapiński, z agencji El Padre opowiedzieli o zrealizowanym wydarzeniu Generali Deyna Cup. Event ten miał na celu upamiętnienie polskiej legendy piłki nożnej – Kazimierza Deynę, a jednocześnie stworzenie rodzinnego widowiska sportowego, specjalnie z myślą
o najmłodszych kibicach. Na turniej udało się zaprosić czterech ówczesnych mistrzów w swoich krajach – Legię Warszawa, Partizan Belgrad, Austrię Wiedeń oraz Fluminense FC.

Paweł Kwiatkowski z STX Jamboree podzielił się swoim bardzo bogatym doświadczeniem w kwestii organizacji koncertów i zapraszania ulubionych muzyków oraz towarzyszącym temu wyzwaniom. Adam Górko z agencji MyPlace zaprezentował fundację MyWay, która pomaga bardzo zdolnym studentom wyższych szkół muzycznych, poprzez wyposażenie ich w narzędzia ułatwiające profesjonalny początek kariery.

„Projekty własne to doskonały kanał szukania nowych obszarów rozwoju biznesu w dobie kryzysu, ale także świetna okazja do realizacji własnych pasji” – powiedział Wojciech Cłapiński z El Padre. Paweł Kwiatkowski z STX JAMBOREE dodał: „Osobiście dla mnie przy tego typu projektach bardzo ważny jest sam proces tworzenia całości od początku, a także wyzwania jakie sami sobie stawiamy i odpowiedzialność z tym związana”. Adam Górko z MyPlace zauważył, że „jest to także unikalna możliwość realizowania się społecznie i stworzenia czegoś ważnego oraz potrzebnego dla innych”.

Formaty własne to z jednej strony możliwość wyróżnienia się na rynku, zaprezentowania swoich kompetencji, a także promocja. Jest to istotny czynnik, pozwalający agencjom eventowym rozwijać się i pozyskiwać nowych interesujących klientów.

Po części oficjalnej zebrani goście wspólnie oglądali mecz piłkarski Pogoń Szczecin – Legia Warszawa, prowadzili rozmowy kuluarowe oraz mogli się cieszyć poczęstunkiem przygotowanym przez firmę Belvedere i trunkami zapewnionymi przez Legia Business. Istniała również możliwość zwiedzenia całego obiektu. Kolejne spotkanie w ramach Business Mixer Klubu Agencji Eventowych jest już planowane.


Klub Agencji Eventowych powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład aktualnie wchodzi dziewięć agencji: AGENCJA ALLEGRO, EL PADRE, EM LAB, JET EVENTS, MULTI EVENT, MYPLACE, ROCHSTAR EVENTS, STX JAMBOREE oraz WALK EVENTS. Klub ma za zadanie współtworzyć wysokie standardy i wskazywać dobre praktyki, angażować się w projekty edukacyjne, a także działać na rzecz usprawniania dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi usługami z zakresu event marketingu a agencjami.

Udostępnij.

Napisz odpowiedź