Przygotowanie i sprzedaż oferty eventowej

0

Co zyskasz?

  • Poznasz zasady budowania skutecznej i zyskownej oferty i prezentacji sprzedażowej
  • Nauczysz się jak optymalizować koszty
  • Dowiesz się, jak negocjować ceny z dostawcami i klientami
  • Poznasz sposoby skutecznej sprzedaży oferty u klienta i zyskasz świadomość ekonomiczną projektów
  • Nauczysz się analizy mowy ciała i umiejętności dopasowania się do odbiorcy

Dla kogo?

  • Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność skutecznej sprzedaży ofert eventowych
  • Dla osób zakładających lub prowadzących działalność eventową, które chcą skutecznie pozyskiwać nowychklientów i prowadzić sprzedaż dedykowanych i własnych akcji eventowych
  • Dla wszystkich, którzy chcą skutecznie optymalizować koszty i podnieść skuteczność prezentacji ofertsprzedażowych u klienta

anna-andrych-fotoTrener – Anna Andrych – Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i ARG w Katowicach. Wykładowca Komunikacji Interpersonalnej w Bussinesie i Public Relations na WSB we Wrocławiu.
Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc i produkując akcje specjalne jako business partner dla Radia ZET, Polsat Cafe czy G+J Polska (Gala, Glamour, National Geographic). Współpracowała z takimi markami jak; P&G, Danone, Nestle, Royal Collection, BGŻ, PKO BP, PZU, MINI czy Orange.
Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania bussinesowe jako Prezes Agencji MASTER BRAND GROUP. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe, kreatywne i sprzedażowe skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie.Specjalizuje się w bezpośrednim kontakcie z klientem, optymalizacją kosztów i pozyskiwaniem budżetów. Z zamiłowania Pilot Rajdowy i Manager Solter Team – wicemistrza Polski w rajdach samochodowych, wspiera też działania prospołeczne z sukcesem realizując projekty charytatywne w założonym w 2014 roku stowarzyszeniu MOMO.


MENU Programowe (8h)

Moduł 1. Firma – marka – wizerunek
Budowanie marki firmy
Narzędzia wspomagające sprzedaż
Działania przedsprzedażowe
Media społecznościowe w kreowaniu wizerunku
Warsztat: Analiza własnej marki – idea, cechy, grupa docelowa

Moduł 2. Sprzedaż projektu eventowego
Warsztat: Co już wiesz?
Sprzedaż eventu – czym jest?
Sprzedaż eventu z briefu, czyli zgodnie z wymaganiami klienta
Sprzedaż eventu własnego, czyli kreowanie popytu
Słownik: Branżowe słówka, które musisz znać

Moduł 3. Budowa i prezentacja oferty eventowej
Podstawowe zasady dobrej oferty sprzedażowej
Zawartość merytoryczna oferty
Elementy wzbogacające
Kompatybilność idei i treści
Skuteczne dopasowanie oferty do celu
Warsztat: Tworzenie prezentacji ofertowej

Moduł 4. Mowa ciała
Dlaczego warto znać język ciała naszych klientów?
Warsztat: Analiza zachowań odbiorcy bez wiedzy o zachowaniach niewerbalnych
Zachowania niewerbalne i mowa ciała
Typy osobowości klienta i ich cechy w negocjacjach
Warsztat: Analiza zachowań odbiorcy z wykorzystaniem wiedzy na temat typów osobowości i mowy ciała
Sztuka prezentacji
Warsztat: Prezentacja – zachowania i mechanizmy

Moduł 5. Kosztorys i optymalizacja kosztów
Budowanie oferty finansowej
Kosztorys – jego znaczenie vs sztuka sprzedaży
Określanie marży i jej komunikacja u klienta
Warsztat: Kosztorysowanie według briefu
Jak optymalizować koszty?
Co powinien, a czego nie powinien zawierać kosztorys?

Moduł 6. Trudna sztuka negocjacji
Negocjacje z klientem
Skuteczne techniki negocjacji
Warsztat: Negocjacje z klientem
Negocjacje z podwykonawca
Warsztat: Negocjacje z podwykonawcą

Moduł 7. Sprzedaż z trwałym efektem
Jak skutecznie budować zaufanie klienta?
Warsztat: Budowanie szybkich i trwałych pozytywnych relacji
Techniki sprzedaży
Warsztat: Sprzedaż z wykorzystaniem informacji ze szkolenia
Case Study: Skuteczni sprzedawcy – przykłady efektywnych sprzedaży


Koszt: 850,00zł netto + 23%VAT (1045,50zł brutto)
Zgłoszenia i terminy: Formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora EMTG

Udostępnij.

Napisz odpowiedź