Psychologia eventów

0

02-ksiazki-psychologia-eventowTytuł: Psychologia eventów
Autor: Jakub B. Bączek
Wydawnictwo: Stageman Polska
Rok wydania: 2011

Eventowcy w Polsce nie mają łatwego zadania jeśli poszukują literatury na temat swojej branży. Odpowiedzią na ten stan jest najnowsza książka Jakuba B. Bączka: Psychologia eventów. W praktyczny sposób, na 116 stronach, możesz nauczyć się jak organizować eventy, żeby spełniły one oczekiwania Klientów i Odbiorców. To pierwsza tego typu publikacja na krajowym rynku – warto ją mieć! W ramach promocji wydawniczej – do każdej książki zakupionej w naszym Sklepie dodajemy voucher do wykorzystania na naszych szkoleniach o wartości 100 zł.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, to jest to skrypt właśnie dla Ciebie. Oprócz definicji i typologii eventów, autor proponuje też czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wieloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. „Psychologia eventów” jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach do lektury skryptu.

Poruszane kwestie:
– teoria eventów – definicja i podział
– rozwój pojęcia „event” w Polsce
– teoria pola komfortu
– teoria wizerunku
– kaizen w eventach
– procedury eventowe
– teambuilding
– pointgames
– incentive
– mechanizmy funkcjonowania grupy
– autoprezentacja i perswazja animatora eventowego
– podstawy pracy z dziećmi na eventach i wiele innych!

Źródło: stageman-animacja.pl

Udostępnij.

Napisz odpowiedź