Reklama

Zadzwoń: (+48)22 3080011
Napisz: redakcja@eventmanagernews.pl

Tematyka
Najciekawsze zagadnienia z rynku eventowego. Każdy numer poświęcony jest zagadnieniom, takim jak scenografia, eventy online, prawo, podwykonawcy, brand marketing, patronat medialny i wiele innych, które omawiane są z punktu widzenia różnych specjalistów branży eventowej – przedstawicieli agencji, podwykonawców i zleceniodawców.

Grupa docelowa
– Ponad 85% to mieszkańcy miast powyżej 100 tys.
– Pracownicy agencji eventowych i PR-owych
– Zleceniodawcy branży MICE (korporacje oraz firmy z sektora MŚP – managerowie, specjaliści ds. marketingu i PR, specjaliści ds. HR)
– Podwykonawcy branży MICE (hotelarze, restauratorzy, managerowie gwiazd, firmy z zakresu techniki, multimediów, wyposażenia i atrakcji eventowych)
– Osoby młode, początkujące na rynku eventowym, studenci

Korzyści
– e-Magazyn jest bezpłatny dla wszystkich odbiorców, co znacznie ułatwia dotarcie do dużej grupy osób zainteresowanych ofertą (długi okres dotarcia – ubiegłe numery dostępne nadal na stronie)
– Dotarcie do potencjalnych Klientów dzięki szerokiej promocji e-magazynu
– Możliwość przedstawienia firmy za pośrednictwem baneru na stronie internetowej bądź reklamy lub artykułu tematycznego w e-magazynie, którego każdy numer jest profilowany

Kalendarz wydawniczy
Magazyn ukazuje się w czwarty poniedziałek miesiąca:
NR 16 / Wrzesień 2014 (wydanie 22.09.2014, przyjmowanie materiałów do 15.09.2014)
NR 17 / Październik 2014 (wydanie 20.10.2014, przyjmowanie materiałów do 27.10.2014)
NR 18 / Listopad 2014 (wydanie 17.11.2014, przyjmowanie materiałów do 24.11.2014)
NR 19 / Grudzień 2014 (wydanie 15.12.2014, przyjmowanie materiałów do 22.12.2014)

Zobacz CENNIK reklam