Relacja z Gali Asseco Poland 2014

0

Tytuł projektu: Gala Asseco Poland 2014
Nazwa agencji: FOCUS EVENT
Nazwa klienta: Asseco Poland S.A.
Kategoria projektu: Gala
Lokalizacja: Centrum Konferencyjno-Wystawiennicze EXPO XXI, Warszawa
Termin realizacji: 05 czerwca 2014

27-relacja-z-gali-asseco-poland-2014-1We came like a Wrecking Ball
(„Wrecking Ball” Miley Cyrus)

Uznanie, jakie przyniosła zeszłoroczna Gala oraz ponownie wygrany tegoroczny przetarg na jej organizację pozwolił na stworzenie wydarzenia odważnego, wymykającego się dobrze znanym schematom. Poprzeczka oczekiwań podniesiona przez klienta bardzo wysoko, motywująco wpłynęła na kreację nowatorskiego pomysłu, którego realizacja pochłonęła kilka miesięcy żmudnej pracy oraz pełnego zaangażowania całego zespołu realizującego wydarzenie.
Główny koncept został oparty na płynnym i zaskakującym połączeniu dwóch części – oficjalnej i nieoficjalnej. Efektem miało być nieustanne utrzymanie w napięciu zebranych gości, tak aby cały czas zadawali sobie pytanie: Co wydarzy się dalej?

27-relacja-z-gali-asseco-poland-2014-2People couldn’t believe what I’ve become
(„Viva La Vida” Coldplay)

Narzędziem w rękach idei była ciągle zmieniająca się, niczym żywa materia, scenografia oraz oprawa muzyczno-wizualna. Od zaskakująco umiejscowionego wejścia (czarny cube ustawiony na jednym z bocznych wejść technicznych hali) poprzez ewoluującą w trakcie występów konstrukcję projekcyjno-sceniczną w części oficjalnej, aż do żyjącego różnymi, zmieniającymi się klimatami miejsca imprezy, do którego w zaskakujący sposób zostali wprowadzeni zebrani goście.

27-relacja-z-gali-asseco-poland-2014-3So come on, let me entartain you
(„Let me entertain you” Robbie Williams)

Część oficjalna to spójny, specjalnie wyreżyserowany spektakl multimedialno-muzyczny. Prezentacje prelegentów zostały zaprojektowane w trójwymiarowej, interaktywnej przestrzeni sceny i spięte klamrą muzyczną w postaci multimedialnych jingli z muzyką na żywo, graną przez muzyków z rusztowania ukrytego za ekranem. Dramaturgia gali została zaplanowana w iście Hitchcockowskim stylu. Otwarcie wieczoru mocnym akcentem i energetycznym wykonaniem kontrowersyjnego „Wrecking Ball” Miley Cyrus wprowadziło jednocześnie na scenę Prezesa Asseco Poland, Adama Górala, by później poprzez zmianę atmosfery – radosne „Viva la vida” Coldplay i sentymentalne Preludium Chopina Op.28 No 20 doprowadzić do spektakularnego finału. Kulminacyjne „Let me entertain you” Robbiego Williamsa z opadającym w trakcie ekranem, zarówno w klimacie jak i tekście utworu pozwoliło po raz drugi efektownie wprowadzić Prezesa Adama Górala, który zaprosił wszystkich do drugiego, tajemniczego miejsca wieczoru.

27-relacja-z-gali-asseco-poland-2014-4Could this be the magic at last
(„Could it be magic” Barry Manilow)

Magię „po drugiej stronie” zapoczątkował Sławek Uniatowski, śpiewając utwór „Could it be magic” Barrego Manilow’a. Równolegle z kulinarnymi doznaniami, podczas tej części gali goście mogli smakować także doznania artystyczne. Ta część była bowiem podzielona na trzy punkty: solowy koncert Sławka Uniatowskiego pośród widoków metropolii Asseco, poprzez duety Ani Karwan ze Sławkiem w tajemniczym lesie, aż po finałowy dynamiczny koncert całego zespołu w futurystycznym otoczeniu wizualnym.

Are you watching closely?

Główne elementy gali:
– Rusztowanie Lahyer z otwierającymi się i zamykającymi klatkami, przykryte trzema ruchomymi ekranami
– Interaktywna scena połączona z konstrukcją Lahyer
– 4 częściowe show wykonane przez muzyków na żywo do przygotowanych w TIMECODE materiałów wizyjnych i świateł
– 3 setowy kameralny koncert na centralnej scenie, otoczony zmieniającą się projekcją 360 stopni
– Wyselekcjonowany i dedykowany oprawie muzycznej skład zespołu
– Specjalnie zaaranżowane utwory muzyczne
– Ponad 200.000 ansi mocy projekcyjnej
– 850 m2 powierzchni projekcyjnej
– 150 osobowa ekipa techniczna

Why so serious?

Focus Event pragnie serdecznie podziękować firmom i osobom, bez których realizacja tego przedsięwzięcia nie była by możliwa. Ani Karwan wraz z zespołem, Sławkowi Uniatowskiemu, Robertowi Koziełowi i firmie TSE (oświetlenie), Michałowi Orłowskiemu i firmie VES (multimedia), Czwartej Ścianie (scenografia), AudiofrIQ (nagłośnienie), Newmotion Studios (materiały wizyjne), Sheraton Catering, M-Duo Models oraz Centrum Konferencyjno-Wystawienniczemu EXPO XXI.
At last but not least – Asseco Poland za zaufanie i…odwagę… 🙂

 

Udostępnij.

Napisz odpowiedź