Sales Meeting Intersnack Poland

0

Tytuł projektu: Sales Meeting Intersnack Poland
Nazwa agencji: El Padre
Nazwa klienta: Intersnack Poland
Kategoria projektu: Sales Meeting
Lokalizacja: Hotel Boss, Warszawa
Termin realizacji: 16-17 maja 2014

W dniach 16 – 17 maja w podwarszawskim Hotelu Boss odbył się coroczny Sales Meeting firmy Intersnack Poland. Agencja El Padre była producentem całego wydarzenia.
Główną ideą spotkania było zaprezentowanie nowej marki chipsów Przysnacki przedstawicielom sieci handlowej i pokazanie w ciekawy sposób cech i właściwości produktu: naturalnego, polskiego oraz nowoczesnego, choć tradycyjnego.

Prezentacja produktu miała formę projekcji 3D obrazującej zarówno branding paczki jak i bliskość natury. Okna sali zostały wysłonięte na potrzeby prezentacji 3D wielkoformatowymi sielskimi pejzażami

Zarówno scenografia podczas części konferencyjnej jak i wieczornej nawiązywała swoim stylem do ludowych motywów w postaci kompozycji z tasiemek i kwiatów – tzw. Pająk Kurpiowski, natomiast na przestrzeni sali, rozstawione zostały kompozycje ze słomy.

Część wieczorna rozpoczęła się występem Cleo, śpiewającej takie hity jak „My, Słowianie”, „Nie lubimy robić” i „Cicha Woda”. Na gości czekał również Turniej Rzemiosła Regionalnego – czyli cykl specjalnie przygotowanych konkurencji sprawnościowych związanych z polską kulturą ludową.

Agencja El Padre odpowiadała za kompleksowe przygotowanie wydarzenia, począwszy od kreacji po realizację.


El Padre – to spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL. Aktualnie El Padre pracuje m.in. z JTI, Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., Lexus, L’Oreal, Sony, Peugeot Polska, P.P. Porty Lotnicze, Polkomtel, Empik, Fundacja im. Kazimierza Deyny, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Spółka jest członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. El Padre jest pomysłodawcą i organizatorem międzynarodowego turnieju piłkarskiego „Generali Deyna Cup”.
W roku 2014 firma zdobyła dwie nagrody projektowe w konkursie MP Power Awards w kategoriach Kampania Zintegrowana oraz Aktywny Outdoor. W roku 2013 firma zdobyła nagrodę MP Power w kategorii Meeting Planner – Agencja Eventowa. Rok 2012 to nagroda w kategorii Organizator w konkursie Osobowość Roku MICE Poland. W 2010 roku agencja została wyróżniona i nagrodzona w konkursie Golden Arrow w kategorii Experiential Marketing – Ambient. Firma dwukrotnie była wybierana Eventową Firmą Miesiąca, otrzymała nagrodę w kategorii Firma Roku „Eventy” Gali OOH! Awards w 2009 roku. W 2008 roku otrzymała tytuł „BizTrendy 2008” w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca”).

Udostępnij.

Napisz odpowiedź