Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu

0

Co zyskasz?

  • Poznasz narzędzie sponsoringu oraz jego rolę w event marketingu
  • Poznasz ciekawe Case Study oraz prawne aspekty sponsoringu
  • Pracownicy korporacji dowiedzą się jak wybrać najlepszą ofertę sponsoringową i jak osiągnąć zamierzone cele
  • Pracownicy agencji dowiedzą się jak przygotować profesjonalną ofertę oraz skutecznie poszukiwać sponsorów i patronów wydarzeń

Dla kogo?

  • Przeznaczone dla osób mających podstawową wiedzę o rynku eventowym, chcących pozyskać sponsorów dla swojego wydarzenia lub chcących sponsorować wydarzenia z ramienia firmy
  • Dla pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych
  • Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie opracowywania projektów eventowych

nina-zukowska-fotoNina Żukowska – W Event Manager Training Group prowadzi szkolenia i odpowiada za strategię promocyjną zarówno szkoleń, jak i platformy Event Manager News poświęconej zagadnieniom branży MICE. Planowanie, organizacja eventów to jej pasja, którą realizuje już od ponad 8 lat. Pracowała po stronie agencji w Havas PR Warsaw, realizując wydarzenia dla takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland i wielu innych.
Swoje doświadczenia z tak zwanej „drugiej strony” zdobywała jako Marketing Manager w firmie Voda Naturalna, w której była odpowiedzialna m.in. za strategię event marketingową. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w pracy po stronie agencji i klienta bardzo dobrze rozumie potrzeby każdej ze stron. Ukończyła Wyższą Szkołę Promocji na specjalizacji reklama. Jest pasjonatką czarnego lądu oraz sztuki Salvadora Dali.


MENU Programowe (8h)

Moduł 1. Wprowadzenie do sponsoringu
Sponsoring narzędziem komunikacji marketingowej – istota, definicje
Znaczenie i rola sponsoringu w event marketingu
Rodzaje sponsoringu i jego cele
Zalety i zagrożenia działań sponsoringowych
Zależności między sponsorem a sponsorowanym
Warsztat: Czym jest dla mnie sponsoring?

Moduł 2. Sponsoring eventów w strategii promocji firmy
Etapy przygotowania strategii sponsoringowej – korzyści, cele, dziedziny sponsoringu, rodzaje działań sponsoringowych, koszty sponsoringu
Ocena i wybór ofert sponsoringowych – na co zwracać uwagę?
Prawa i obowiązki sponsora
Skuteczność sponsoringu – pomiar i metody kontrolingu
Najciekawsze case study działań sponsoringowych
Warsztat: Analiza ofert sponsoringowych

Moduł 3. Szukam sponsora
Analiza projektu eventowego pod kątem szans pozyskania sponsorów – koncepcja, motywacja, grupa docelowa, elementy kosztowe eventu
Określanie oczekiwań względem sponsora oraz definiowanie korzyści ze sponsoringu eventu
Prawa i obowiązki sponsorowanego
Barter, jako forma współpracy sponsoringowej – zasady, korzyści i zagrożenia
Oferta sponsoringowa – konstrukcja oferty
Strategia doboru sponsorów – zgodność polityki, wizerunku i celów
Jak nawiązać współpracę z potencjalnym sponsorem – strategia CEREC
Warsztat: Tworzenie projektu eventowego i analiza możliwości pozyskania sponsorów, wyliczanie ekwiwalentu sponsoringowego

Moduł 4. Prawne aspekty sponsoringu
Umowa sponsoringowa
Podatkowe aspekty sponsoringu
Producenci wyrobów tytoniowych i alkoholowych – możliwości i ograniczenia sponsoringowe

Moduł 5. Warsztat: Prezentacja ofert sponsoringowych – sztuka komunikacji


Koszt: 600,00zł netto + 23%VAT (738,00zł brutto)
Zgłoszenia i terminy: Formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora EMTG

Udostępnij.

Napisz odpowiedź