Studia Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu – Wyższa Szkoła Promocji

0

Szkoła: Wyższa Szkoła Promocji
Kierunek: Studia Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu (studia podyplomowe)
Liczba godzin: 96 (2 semestry)
Miejsce zajęć: Wyższa Szkoła Promocji, al. Jerozolimskie 44, Warszawa
Limit miejsc: 40
Czesne: 4900 zł

Charakterystyka: Studia dostarczają profesjonalnej wiedzy z zakresu zarządzania organizacją wydarzeń promocyjnych i sponsoringu, promocji wydarzeń, metod pozyskiwania sponsorów i patronów, pomiaru efektywności eventów. Studia profilowane praktycznie, nastawione na trening umiejętności.

Wydarzenia są najszybciej rozwijającą się formą komunikacji biznesowej. W okresie ostatnich trzech lat przyrost liczby wydarzeń był w Polsce większy, niż przyrost liczby nowych użytkowników przyłączanych do Internetu. Wydarzenia generują coraz to nowe formy komunikacji z uczestnikami i przyjmują nowe funkcje w marketingu. Wiedza na temat wydarzeń promocyjnych ewoluuje bardzo powoli. W Polsce wydano dotychczas dwie monografie dotyczące event marketingu i kilka publikacji poświęconych sponsoringowi. Naukowców zajmujących się tą tematyką można policzyć na palcach obu rąk. Jednocześnie lawinowo rośnie liczba agencji eventowych i pracujących w nich osób. Konkurencja na tym rynku sprowadza się do podstawowego czynnika: kompetencji.

Zajęcia w 4-godzinnych blokach będą prowadzić najbardziej doświadczeni fachowcy z branży i specjalizujący się w tematyce eventowej nauczyciele akademiccy: dr Marcin Chrząścik (wykładowca, trener, specjalista w zakresie postprodukcji), dr Janusz Grobicki (expert Centrum im. A. Smitha) prof. Adam Grzegorczyk (autor książki pt. Sponsoring kultury), Adam Kościańczuk (Studio O), Kama Kowalczyk (Havas Engage Warsaw), Łukasz Lazer (MUSIC MODE), Agnieszka Niburska (manager ds. PR HBO), Ewa Olbrychska (TV4), Agnieszka Oleszczuk-Widawska (evenea.pl), Dominika Popiel (WSP), Justyna Skubis (SOIT), Jacek Stachera (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy), prof. Andrzej Sznajder (Kierownik Zakładu Strategii Marketingowych w IMZiM w SGH), Marek Szpendowski (Viva Art Music), Sławomir Wróblewski (Meetings Poland), W każdej edycji studiów skład prowadzących może ulegać nieznacznym zmianom.

Program studiów obejmuje następująca zagadnienia:

  1. Wstęp do sponsoringu i organizacji wydarzeń
  2. Aspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarzeń
  3. Narzędzia promocji
  4. Wydarzenia sportowe
  5. Wydarzenia kulturalne
  6. Wydarzenia mediowe
  7. Konwencje i business events
  8. Sponsoring mediów
  9. Oferta sponsoringowa i negocjacje
  10. Umowa sponsoringowa
  11. Planowanie wydarzenia
  12. Realizacja wydarzenia
  13. Dokumenty zarządzania wydarzeniem
  14. Metody zarządzania czasem
  15. Promocja wydarzenia
  16. Incentive
  17. Internet w promocji wydarzeń
  18. Sprzęt
  19. Dokumentowanie wydarzenia
  20. Relacje z mediami
  21. Patronat medialny
  22. Monitoring
  23. Ocena skuteczności wydarzenia
  24. Fund raising

Źródło: Strona internetowa Wyższej Szkoły Promocji

Udostępnij.

Napisz odpowiedź