Weekend Peugeot Używany Gwarantowany

0

Tytuł projektu: Weekend Peugeot Używany Gwarantowany
Nazwa agencji: El Padre
Nazwa klienta: Peugeot Polska
Kategoria projektu: Roadshow
Termin realizacji: cykliczne, wakacje 2014

W ramach prowadzonych działań agencja El Padre realizuje 10 regionalnych eventów „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany” oraz wspiera je komunikacyjnie.
Celem prowadzonych działań jest intensywna promocja lokalnego dealera Peugeot Polska również jako dealera samochodów używanych, pokazanie zalet programu „Peugeot Używany Gwarantowany”, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów oraz sprzedaż samochodów.
Każdy Weekend poprzedzają działania promocyjne realizowane przez agencje El Padre tj. mailing bezadresowy door to door, promotorzy rozdający zaproszenia na Weekend Peugeot Używany Gwarantowany w centrach handlowych i na ulicach miast oraz ekspozycja balonu w kształcie dużego samochodu Peugeot 208 wraz z informacją o weekendzie. Dodatkowo dział Marketingu Peugeot Polska wraz z agencją sieciową realizuje kampanię promocyjną w internecie, lokalnych stacjach radiowych oraz działania marketingowe wykorzystujące bazę klientów Peugeot Polska (mailing elektroniczny, sms).

W kampanię zaangażowani są również lokalni dealerzy biorący udział w programie: w okresie poprzedzającym weekend dzwonią do potencjalnych klientów z bazy danych Peugeot w danym regionie, wysyłają elektroniczne zaproszenie, rozdają osobom odwiedzającym salon i serwis drukowane zaproszenia oraz promują bezpośrednio Weekend Peugeot Używany Gwarantowany wykorzystując bannery, roll upy, naklejki na salon.

Podczas samego weekendu dla klientów Peugeot została przygotowana szeroka oferta samochodów używanych, a każdy kto się zdecyduje na zakup samochodu podczas weekendu otrzymuje nawigację oraz wydłużoną gwarancję (nawet do dwóch lat). Każdy może również bezpłatnie sprawdzić stan techniczny samochodu. Dla gości zostało przygotowanych wiele atrakcji i niespodzianek: grill, symulator jazdy terenowej 3D, porady kosmetyczki, a każdy kto uzupełni hasło promujące lokalnego dealera otrzymuje zestaw upominków: zapach samochodowy, gąbkę oraz skrobaczkę do szyby. Co godzinę najlepsze hasło nagradzane jest talonem na paliwo o wartości 100 złotych, a autor najlepszego hasła weekendu otrzymuje rower Peugeot. Dla dzieci są basen z piłeczkami, trampolina, malowanie buziek, Kinect i gra Joy Ride oraz liczne gry i zabawy.


El Padre – to spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL.
Aktualnie El Padre pracuje m.in. z JTI, Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., Peugeot Polska, Toyota Motor Poland (Lexus) Pekao SA, PESA, Polkomtel, Assecco, Empik, Fundacja im. Kazimierza Deyny, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju. Spółka jest członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. El Padre jest pomysłodawcą i organizatorem międzynarodowego turnieju piłkarskiego „Generali Deyna Cup”.
W roku 2014 firma zdobyła dwie nagrody w konkursie MP Power Awards w kategoriach Kampania Zintegrowana oraz Aktywny Outdoor. W roku 2013 firma zdobyła nagrodę MP Power w kategorii Meeting Planner – Agencja Eventowa. Rok 2012 to nagroda w kategorii Organizator w konkursie Osobowość Roku MICE Poland. W 2010 roku agencja została wyróżniona i nagrodzona w konkursie Golden Arrow w kategorii Experiential Marketing – Ambient. Firma dwukrotnie była wybierana Eventową Firmą Miesiąca, otrzymała nagrodę w kategorii Firma Roku „Eventy” Gali OOH! Awards w 2009 roku. W 2008 roku otrzymała tytuł „BizTrendy 2008” w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca”).

Udostępnij.

Napisz odpowiedź