Zarządzanie projektem eventowym

0

Co zyskasz?

  • Poznasz metody zarządzania projektem i zespołem w kontekście branży eventowej
  • Dowiesz się jak realizować projekt eventowy krok po kroku
  • Poznasz najważniejsze dokumenty i procedury eventowe
  • Wykonasz wiele warsztatów sprawdzających twoją wiedzę w praktyce
  • Dowiesz się jak ogarnąć chaos

Dla kogo?

  • Przeznaczone dla osób mających podstawową wiedzę o rynku eventowym, chcących sprawnie zarządzać projektem i zespołem
  • Dla pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów
  • Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowy

nina-zukowska-fotoTrenerem prowadzącym szkolenie jest Nina Żukowska, która w Event Manager Training Group odpowiada także za strategię promocyjną zarówno szkoleń, jak i platformy Event Manager News poświęconej zagadnieniom branży MICE. Planowanie, organizacja eventów to jej pasja, którą realizuje już od ponad 8 lat. Pracowała po stronie agencji w Havas PR Warsaw, realizując wydarzenia dla takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland i wielu innych. Swoje doświadczenia z tak zwanej „drugiej strony” zdobywała jako Marketing Manager w firmie Voda Naturalna, w której była odpowiedzialna m.in. za strategię event marketingową. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w pracy po stronie agencji i klienta bardzo dobrze rozumie potrzeby każdej ze stron. Ukończyła Wyższą Szkołę Promocji na specjalizacji reklama. Jest pasjonatką czarnego lądu oraz sztuki Salvadora Dali.


MENU Programowe

Moduł 1 Wprowadzenie do zarządzania projektem
Co to jest zarządzanie projektem – podstawowe pojęcia
Obszary działań osób zarządzających projektami
Cykle i fazy życia projektu
Czynniki sukcesu projektu
Metodologia
Warsztat: Praca na projekcie – pierwsze wnioski

Moduł 2 Zarządzanie projektem eventowym – faza I – Rozpoczęcie projektu
Analiza briefu – ustalenie wykonalności projektu
Analiza briefu – definiowanie celów eventu
Kreacja koncepcji wydarzenia – eventowe key message i big idea
Określanie zakresu projektu – elementy składowe wydarzenia

Moduł 3 Zarządzanie projektem eventowym – faza II – Planowanie projektu
Typy zadań i podzadań przy projektach eventowych – struktury analizy pracy
Zespół projektowy – określenie zasobów, kompetencji, analiza stylów pracy, zarządzanie zespołem projektowym
Komunikacja w projekcie z zespołem, klientem i podwykonawcami – zasady komunikacji projektowej, macierze komunikacji, sposoby raportowania
Dokumentacja projektu eventowego – procedury projektowe, scenariusz wydarzenia, aranżacja przestrzeni, agendy montażu, agendy techniczne, arkusze rozliczeń
Czynniki ryzyka na evencie – zarządzanie ryzykiem, scenariusze kryzysowe: analiza FMEA
Tworzenie sieci zadań i harmonogramów, timing eventu – diagramy PERT, CPM, wykres Gantta

Moduł 4 Zarządzanie projektem eventowym – faza III – Realizacja projektu eventowego w oparciu o Fazę I i II (warsztat)
4.1. Analiza briefu, budowanie koncepcji eventu, określanie zadań przy wydarzeniu, tworzenie zespołu projektowego z podziałem zadań, uzupełnianie dokumentów eventowych, kreowanie scenariuszy kryzysowych, tworzenie diagramów i harmonogramu eventu

Moduł 5 Zarządzanie projektem eventowym – faza IV – Kontrola projektua
Spotkania projektowe – rodzaje spotkań
Monitorowanie punktów krytycznych wydarzenia
Karty kontrolne projektu
Warsztat: Tworzenie kart kontrolnych projektu eventowego

Moduł 6 Zarządzanie projektem eventowym – faza V – Zakończenie projektua
Kryteria oceny pracy i efektów
Raport projektowy – sprawozdania zespołowe
Podsumowanie projektu – lesson to learn
Komunikacja po zakończeniu projektu – client service i PR


Koszt: 600,00zł netto + 23%VAT (738,00zł brutto)
Zgłoszenia i terminy: Formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora EMTG

Udostępnij.

Napisz odpowiedź