Zmiana hotelu w przestrzeń eventową

0

Co zyskasz?

  • Poznasz perspektywy rozwoju na rynku obiektów noclegowych
  • Dowiesz się jak odpowiednio zaprezentować obiekt i przygotować ofertę odpowiadającą potrzebom agencji/klienta
  • Dowiesz się jak negocjować umowy, współpracować podczas realizacji oraz nawiązywać partnerskie relacje
  • Zyskasz wiedzę z zakresu promocji obiektu i przystosowania go do potrzeb branży MICE

Dla kogo?

  • Przeznaczone dla osób będących przedstawicielami obiektów noclegowych i przestrzeni pod wynajem (właściciele, managerowie, pracownicy odpowiedzialni za organizację wydarzeń w obiekcie)
  • Dla osób chcących zyskać wiedzę z zakresu współpracy hotel-agencja lub hotel-klient końcowy
  • Dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć jak tworzyć dobrą ofertę, promować miejsce i zwiększać sprzedaż wśród klientów grupowych

anna-nowakowska-fotoTrener – Anna Nowakowska – Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blogerka, z branżą eventową związana od 10 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Pierwsze kroki w branży stawiała już na studiach pracując jako instruktor rekreacji ruchowej i animator czasu wolnego szybko awansując na Event Managera. Przez wiele lat związana z sieciowymi klubami fitness w Polsce (Holmes Palce i Gymnasion) gdzie odpowiedzialna za działania eventowe, które doprowadzały do zwiększenia sprzedaży indywidualnej i korporacyjnej w klubach. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Obecnie związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym obecnie sprawuje funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz z spotkania Event Camp dla młodych adeptów branży eventowej oraz studentów, którzy chcieliby wkroczyć w świat branży eventowej. Jest ekspertem z zakresu przystosowania obiektów i miejsc spotkań do branży eventowej i zmiany przestrzeni konferencyjnej w eventową. Prowadzi zajęcia dla studentów z zakresu obiektów i miejsc spotkań oraz ich przystosowania do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji oraz w ramach Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pochłania ją hotelarstwo, event marketing, marketing miejsc, eventy plenerowe oraz szkolnictwo. Prywatnie uwielbia piesze wędrówki po górach, w szczególności po polskich Tatrach. Miłośniczka muzyki jazzowej i filmowej. Prowadzi bloga poświęconego obiektom i miejscom spotkań – strefaMICE.pl.


MENU Programowe (8h)

Moduł 1. Miejsce hotelu w branży eventowej
Od hotelu po obiekt eventowy – ewaluacja
Rodzaje obiektów noclegowych i ich kategoryzacja
Perspektywy rozwoju – rynek obiektów hotelowych w liczbach
Rodzaje eventów odbywających się w hotelach
Organizacje i spotkania branżowe – gdzie warto zaistnieć?
Dlaczego hotel to za mało?

Moduł 2. Promocja hotelu wśród branży eventowej
Korzyści płynące ze współpracy z agencją eventową
Kanały dotarcia do agencji i klientów końcowych (firmy, korporacje)
Prezentacja obiektu ukierunkowana na klienta grupowego
Rozmowy handlowe – ważne elementy, błędy, punkty sporne
Słownik: Pojęcia eventowe, które każdy hotelarz powinien znać

Moduł 3. Cykl współpracy hotel – agencja/klient korporacyjny
Poprawna komunikacja pierwszym krokiem do udanej współpracy
Prezentacja hotelu skierowana do agencji eventowej
Oferta – przekazanie ważnych informacji w sposób czytelny i przejrzysty
Negocjacje i umowy
Współpraca managera obiektu i event managera podczas realizacji
Reklamacje – bezpieczeństwo obu stron w sytuacjach spornych
Jak sprawić, aby agencja eventowa była naszym stałym klientem?

Moduł 4. Jak tradycyjny hotel przekształcić w hotel eventowy, centrum konferencyjne lub centrum biznesowe?
Ważne elementy w obiekcie z punktu widzenia branży eventowej
Na co zwraca uwagę agencja wybierając obiekt na event?
Case Study: Przykłady metamorfoz polskich obiektów – przed i w trakcie eventu
Case Study: Przykłady metamorfoz obiektów zagranicznych – przed i w trakcie eventu

Moduł 5. Warsztat: Od zapytania do realizacji


Koszt: 850,00zł netto + 23%VAT (1045,50zł brutto)
Zgłoszenia i terminy: Formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora EMTG

Udostępnij.

Napisz odpowiedź