Znamy już program Festiwalu European Best Event Awards!

0

We wtorek, 23 września rozpoczęto rejestrację na dwudniowe targi, które odbędą się już za miesiąc w Sewilli. Bilety dostępne są na stronie www.eubeafestival.com.

Mediolan, 23 września 2014 – Zakończyliśmy już rejestrację projektów zgłaszanych do European Best Event Awards, a teraz nadszedł czas, aby skupić się na targach. – powiedział Salvatore Sagone, Prezes ADC Group – Przygotowaliśmy znakomity program konferencji, któremu, jak obiecaliśmy, będą przyświecać takie wartości jak live show, interakcja i networking. Przyjrzyjmy się mu zatem, mając jednak w pamięci, aby odwiedzać stronę www.eubeafestival.com, na której będą pojawiać się kolejne informacje i szczegóły wydarzenia.

W czwartek, 23 października, agencje, które zakwalifikowały się do konkursu, będą przedstawiać swoje projekty na żywo przed zebranym jury, przedstawicielami prasy i delegatami. Pod koniec dnia wszyscy uczestnicy będą mogli zasiąść do kolacji, zorganizowanej dzięki uprzejmości Sevilla Congress & Convention Bureau.

W piątek, 24 października, zaplanowanych jest wiele konferencji, laboratoriów i debat.
Sesje pod hasłem „Inspiracje: Tworzenie wydarzeń wartych zapamiętania” rozpoczną się o 09:00 rano. Na scenie pojawią się eventowi „guru”: Yves Delacollette z Franco Dragone Entertainment Group, która porwie publiczność swoim wystąpieniem dotyczącym tworzenia niezapomnianych wrażeń, dzięki wdrażaniu innowacji. Tuz po nim wystąpi Miwa Matreyek oraz Luc Petit z Luc Petit Productions, który opowie o sile ludzkich emocji.
Pełny program wszystkich spotkań i wykładów, zaplanowanych na ten dzień, dostępny jest na stronie organizatora:
Zobacz program

Drugi dzień festiwalu zakończy się o godzinie 19:00 długo oczekiwaną Galą European Best Event Awards.
W sobotę, 25 października, delegaci, którzy zabukowali hotel poprzez stronę EuBEA, będą mogli skorzystać bezpłatnej z wycieczki zapoznawczej po Sewilli.

Więcej informacji i zasady zgłoszeń: www.eubeafestival.com
Pytania można kierować także do redakcji Event Manager News: redakcja@eventmanagernews.pl

Udostępnij.

Napisz odpowiedź