Co zyskasz?
- Poznasz zasady budowania skutecznej i zyskownej oferty i prezentacji sprzedażowej
- Nauczysz się jak optymalizować koszty
- Dowiesz się, jak negocjować ceny z dostawcami i klientami
- Poznasz sposoby skutecznej sprzedaży oferty u klienta i zyskasz świadomość ekonomiczną projektów
- Nauczysz się analizy mowy ciała i umiejętności dopasowania się do odbiorcy
Dla kogo?
- Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność skutecznej sprzedaży ofert eventowych
- Dla osób zakładających lub prowadzących działalność eventową, które chcą skutecznie pozyskiwać nowychklientów i prowadzić sprzedaż dedykowanych i własnych akcji eventowych
- Dla wszystkich, którzy chcą skutecznie optymalizować koszty i podnieść skuteczność prezentacji ofertsprzedażowych u klienta
Trener – Anna Andrych – Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i ARG w Katowicach. Wykładowca Komunikacji Interpersonalnej w Bussinesie i Public Relations na WSB we Wrocławiu.
Od ponad 15 lat związana z branżą eventową. Kreowała działania eventowe dla liderów rynku tworząc i produkując akcje specjalne jako business partner dla Radia ZET, Polsat Cafe czy G+J Polska (Gala, Glamour, National Geographic). Współpracowała z takimi markami jak; P&G, Danone, Nestle, Royal Collection, BGŻ, PKO BP, PZU, MINI czy Orange.
Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania bussinesowe jako Prezes Agencji MASTER BRAND GROUP. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe, kreatywne i sprzedażowe skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie.Specjalizuje się w bezpośrednim kontakcie z klientem, optymalizacją kosztów i pozyskiwaniem budżetów. Z zamiłowania Pilot Rajdowy i Manager Solter Team – wicemistrza Polski w rajdach samochodowych, wspiera też działania prospołeczne z sukcesem realizując projekty charytatywne w założonym w 2014 roku stowarzyszeniu MOMO.
MENU Programowe (8h)
Moduł 1. Firma – marka – wizerunek
Budowanie marki firmy
Narzędzia wspomagające sprzedaż
Działania przedsprzedażowe
Media społecznościowe w kreowaniu wizerunku
Warsztat: Analiza własnej marki – idea, cechy, grupa docelowa
Moduł 2. Sprzedaż projektu eventowego
Warsztat: Co już wiesz?
Sprzedaż eventu – czym jest?
Sprzedaż eventu z briefu, czyli zgodnie z wymaganiami klienta
Sprzedaż eventu własnego, czyli kreowanie popytu
Słownik: Branżowe słówka, które musisz znać
Moduł 3. Budowa i prezentacja oferty eventowej
Podstawowe zasady dobrej oferty sprzedażowej
Zawartość merytoryczna oferty
Elementy wzbogacające
Kompatybilność idei i treści
Skuteczne dopasowanie oferty do celu
Warsztat: Tworzenie prezentacji ofertowej
Moduł 4. Mowa ciała
Dlaczego warto znać język ciała naszych klientów?
Warsztat: Analiza zachowań odbiorcy bez wiedzy o zachowaniach niewerbalnych
Zachowania niewerbalne i mowa ciała
Typy osobowości klienta i ich cechy w negocjacjach
Warsztat: Analiza zachowań odbiorcy z wykorzystaniem wiedzy na temat typów osobowości i mowy ciała
Sztuka prezentacji
Warsztat: Prezentacja – zachowania i mechanizmy
Moduł 5. Kosztorys i optymalizacja kosztów
Budowanie oferty finansowej
Kosztorys – jego znaczenie vs sztuka sprzedaży
Określanie marży i jej komunikacja u klienta
Warsztat: Kosztorysowanie według briefu
Jak optymalizować koszty?
Co powinien, a czego nie powinien zawierać kosztorys?
Moduł 6. Trudna sztuka negocjacji
Negocjacje z klientem
Skuteczne techniki negocjacji
Warsztat: Negocjacje z klientem
Negocjacje z podwykonawca
Warsztat: Negocjacje z podwykonawcą
Moduł 7. Sprzedaż z trwałym efektem
Jak skutecznie budować zaufanie klienta?
Warsztat: Budowanie szybkich i trwałych pozytywnych relacji
Techniki sprzedaży
Warsztat: Sprzedaż z wykorzystaniem informacji ze szkolenia
Case Study: Skuteczni sprzedawcy – przykłady efektywnych sprzedaży
Koszt: 850,00zł netto + 23%VAT (1045,50zł brutto)
Zgłoszenia i terminy: Formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora EMTG